اصفهان/

ظرفيت عظيم استان اصفهان در جذب سرمايه گذار خارجي

استاندار اصفهان گفت: با توجه به ظرفيت عظيم استان اصفهان در زمينه گردشگري،‌ ظرفیت ويژه‌اي برای سرمايه‌گذاري در اين استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در ديدار با حسن قشقاوي معاون كنسولي و امور ايرانيان وزارت امورخارجه ضمن برشمردن ظرفيت عظيم استان اصفهان در مباحث توريسم، گردشگري و صنايع دستي،‌ تلاش در راستاي جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در اين زمينه را ضروري دانست.

استاندار اصفهان افزود: گردشگري و جذب توريسم در اصفهان و سرمايه گذاري در اين زمينه به عنوان يكي از اصلي‌ترين محورهاي توسعه استان،‌ نيازمند توجه بيشتر و برنامه‌ريزي بهتر است.

وي با بيان اينكه دفتر وزارت خارجه در اصفهان فعال است، وضعيت ميزباني استان از ميهمانان و هيأت هاي خارجي را مطلوب ارزيابي نمود.

زرگرپور در خصوص برگزاري همايش بزرگ فعالان اقتصادي و گردشگري و همچنين برگزاري اجلاس و جشنواره بين‌المللي ميراث فرهنگي ناملموس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وي تصريح كرد: وجود مركز اديان توحيدي در اصفهان و رابطه مسالمت آميز اديان تأثيرات مثبتي در تعديل ذهن گردشگران خارجي داشته است.

قشقاوي نيز در اين ديدار با اشاره به ظرفیت گسترده اصفهان در جذب سرمايه‌گذاري خارجي، اظهار داشت: اصفهان به عنوان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي مي تواند خدمات زيادي را به جهان بشريت ارائه نمايد.

معاون كنسول و امور ايرانيان وزارت امور خارجه از استاندار اصفهان به لحاظ تلاش ها و تدابير ايشان در ميزباني بيش از 80 هيأت خارجي و مقامات كشورهاي مختلف كه به صورت مطلوب و تأثيرگذار برگزار گرديده است صميمانه تقدير و تشكر نمود. 


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.