گزارش دريچه از POP 8؛

آلکاتل، یک حرکت هوشمندانه

آلکاتل مدتی است فعالیت خود در ایران را محدود کرده بود و حضور پر رنگی در بازارهای موبایل و IT نداشت اما گويا قرار بر اين شده است تا شروع خوبي را رقم بزند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ آلکاتل به تازگی فعالیت خود را از سر گرفته است و قصد دارد فعالیت گسترده ای روی موبایل های هوشمند وتبلت ها داشته باشد.

OneTouchPop8-Press-01-580-90

یکی از بهترین این محصولات تبلت POP 8 نام دارد که دارای امکانات خوب و در عین حال قیمت مناسبی است. این تبلت با وزن ۳۵۵ گرم و ضخامت ۷٫۹ میلیمتری، مجهز به صفحه نمایش IPS با وضوح ۱۲۸۰X800 است. یکی از خصوصیات مهم برای کاربران تبلت، ابعاد نمایشگر آن است. برخی کاربران اعتقاد دارند تبلت های ۷ اینچی صفحه کوچکی دارند و تفاوت چندانی با گوشی های موبایل جدید ندارند. از طرفی تبلت های ۱۰ اینچی ابعاد بزرگی دارند و جابجایی آنها چندان ساده نیست. اینجاست که تبلت های ۸ اینچی نیاز هر دو گروه را برطرف می سازند. تبلت POP 8 مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی است که کاربر به راحتی می تواند با یک دست آن را نگهدارد و حتی شاید آن را در جیب خود قرار دهد.

3

پردازشگر POP 8 از نوعQUAD CORE 1.3GHZ, CORTEX A7 با چیپ ست MediaTek است که در واقع با این قیمت مناسب پردازنده خوب و کاربردی است. از دیگر امکانات این تبلت می توان به حافظه اصلی ۸GB با امکان اضافه کردن MicroSdcard تا ۶۴GB و حافظه رم ۱GB، دوربین جلو ۲ مگا پیکسیلی و دوربین وب کم ۰٫۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۴٫۲ اشاره کرد. در مورد بحث اتصالات,POP 8 امکان استفاده از بلوتوث ۴و سیم کارت ۲G,3G و WiFi، امکانات خوبی را برای کاربر فراهم می کند. آلکاتل برای این مدل تبلت قاب های مخصوص با رنگ های جذابی نیز طراجی کرده است که POP 8 را از لحاظ ظاهری نیز جذاب می کند. این محصول هم اکنون در بازار های کشور با گارانتی آواژنگ عرضه می گردد.


برچسب ها: دریچه ، آلکاتل ، lifeotech
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
لطفاهمین الان قیمت این تبلت رابنویسید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
این بد نیست ولی هیچی به گرد پای lenovo a3500 نمیرسه.
آخرین اخبار