عزیزیان: برنامه‌ریزی دقیق بازی‌ها کار را برای تیم‌ها آسان می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم لیگ چهاردهم با توجه به کم بودن تعداد تیم‌ها، بازی‌های رقابتی را از تیم‌ها شاهد بوده و لیگ پویایی داشته باشیم.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم افزود: لیگ امسال با توجه به برنامه‌ای که تاج برای مسابقات داده است امیدوارم خوب باشد چرا که زمان بازی‌ها معلوم است و مربی تیم می‌تواند به راحتی تصمیمات لازم را برای بازیکنان خود بگیرد همچنین، تعداد تیم‌ها در این لیگ کم است به همین خاطر بازی‌ها به هم نزدیک‌تر است و می‌تواند لیگ پویایی در امسال داشته باشیم.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال- راه‌آهن و پرسپولیس- نفت بیان کرد: تیم نفت تیمی است که بازیکنان خوب و سرعتی دارد و دفاعی بازی می‌کند و فقط به فکر ضد حمله است و بازی در مقابل نفت برای هر تیمی می‌تواند سخت باشد و تیم نفت با وجود منصوریان که یک وزنه خوبی است می‌تواند برای تیم نفت کارساز باشد و بتواند بازی‍‌های خوبی را ارائه دهد. تیم راه‌آهن نیز با توجه به مشکلات اخیری که داشته است شاید در بازی‌های اول آن طور که باید موفق باشد عمل نکند و بازی‌های اول را سخت پشت سر بگذارد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از جوانگرایی در تیم‌ها اظهار کرد: بهتر است که جوانگرایی در تیم‌ها همراه با بازیکنان باتجربه باشد چرا که یک تیم جوان شاید بازی کردن برایش سخت باشد و باعث افت شدید تیم شود پس بهترین کار ممکن این است که بازیکنان جوان با بازیکنان باتجربه ترکیب شوند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از اینکه رقم قراردادهای تیم‌ها واقعی است یا خیر بیان کرد: به نظر من نباید رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان اعلام شود و امیدوارم این مشکلات در آینده حل شود چرا که در حال حاضر رقم قراردادها واقعی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار