مشهد/

فراخوان طرح فرهنگي نورالهداي حرم مطهر رضوي

کودکان و نوجوانان کشور در طرح فرهنگی نورالهدای حرم مطهر رضوی پذیرش می شوند.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،  گفت: طرح جامع شبکه مخاطبان نورالهدی با هدف تدوین نظام جامع آموزش های فرهنگی و ارتقای باورهای دینی با رویکرد تربیت محور در گروه های سنی کودک ، نوجوان و جوان به ویژه در سن 7 تا 19 سال اجرایی شده است.


محمد جواد هاشمی نژاد افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه کتابخوانی برای تربیت نسلی پویا و موفق و ایجاد ارتباط بین زائران و مجاوران ثامن الحجج(ع) ، طرح شبکه نورالهدی با موضوعات اخلاقی ، اعتقادی و مذهبی به دو صورت غیرحضوری و کتبی راه اندازی شده است.


وی گفت: علاقه مندان به عضویت در شبکه مخاطبان نورالهدی می توانند به پورتال معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir مراجعه کنند و برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05132002573 تماس بگیرند.


مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان 36 هزار نفرا ز کودکان و نوجوانان سراسر کشور عضو این شبکه شده اند.


هاشمی نژاد با اشاره به برنامه های این طرح فرهنگی برای اعضا از سراسر کشور افزود: شعر ، مسابقه و کاردستی و نامه های کودکان از برنامه های این طرح است.


وی افزود: ارسال محصولات متنوع فرهنگی و تبلیغی برای مشترکان با توجه به گروه سنی مخاطبان در هر فصل از فعالیت های این شبکه است.



/انتهای پیام

برچسب ها: فراخوان ، طرح ، فرهنگی ، نو ، الهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.