زاهدان/

ریزگردهای سیستان نیازمند نگاه دانش بنیان هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون به پدیده ریزگردها در سیستان به شکل دانش بنیان اندیشیده نشده و تنها نگاه اورژانسی و درمان مقطعی مد نظر بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، علی اوسط هاشمی در نشست ستاد بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان ویژه زابل مردمان این استان را صبور و قانع و علاقه مند به نظام اسلامی دانست و افزود: مردم منطقه سیستان با سختی ها و دشواری دست و پنجه نرم می کنند که باید قدر آنان را بدانیم و با سیاست های نظام اسلامی برای کاهش آلام مردم تلاش کنیم.


وی با اشاره به اختصاص بودجه مورد نیاز برای تکمیل مرکز بیماری های تنفسی زابل تصریح کرد: برای این پروژه در ابتدای سال 100 میلیون تومان اختصاص یافت که به دلیل اهمیت این طرح برای منطقه اعتبار آن با رشد 70 درصدی به هفت میلیارد تومان از سوی استانداری افزایش یافت.


فرماندار هامون نیز در این نشست گفت: خسارت های وارد شده از طریق توفان های اخیر به شهر علی اکبر به گونه ای نیست که خسارت جبرانی پرداخت شود بلکه باید از نو احیا شود چرا که بیشترین خسارات در این زمینه وارد شده است.


معصومه پرندوار افزود: توزیع بسته های حمایتی نباید افزون طلبی در مردم ایجاد کند باید به جای کارهای زودبازده و اورژانسی بطور اساسی، تخصصی و کارشناسی حمایت های لازم انجام شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ریزگرد ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.