ابوزهری: کشتار منطقه الشجاعيه مقاومت را را به تسلیم نمی‌کشاند

"سامی ابوزهری " سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیهمقاومت را به زانو درنخواهد آورد. .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم،  "سامی ابوزهری "سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه غزه، مقاومت را به زانو درنخواهد آورد. 

 ابوزهری در مصاحبه با این شبکه گفت: "هدف اشغالگران از این کشتارها به زانو درآوردن مقاومت و وادار کردن آن به تسلیم شدن است. اشغالگران می خواهند مقاومت را مجبور کنند تا عاجزانه به دنبال آتش بس باشد، اما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. "

وی در ادامه گفت: مقاومت همچنان قدرتمند است و تصاویر عملیات در شرق الشجاعیه ثابت می‌کند ما با رژیم شکننده ای روبرو هستیم که نخواهد توانست در برابر مقاومت ایستادگی کند. 

وی  افزود:" تصاویری را که گردان‌های عزالدین القسام از عملیات اخیر خود منتشر کرد پیام اطمینان بخشی برای ملت فلسطین بود که مقاومت همچنان توانایی رویارویی دارد و نظامیان صهیونیست ترسو و بزدل هستند و نمی توانند در برابر مبارزان فلسطینی پیروز شوند. گ

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار