کامیاب در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران:

مقبره ملک المتکلمین مرمت می‌شود

مدیر سازمان زیبا سازی و شهرداری تهران گفت :مرمت مقبره ملک المتکلمین در دستورکار سازمان زیبا‌سازی قرار گرفته است.

جمال کامیاب در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت نامناسب مقبره ملک المتکلمین گفت :با توجه به ساخت و سازها و گود برداری‌های انجام شده بنای خانه ملک المتکلمین در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد لذا سازمان زیبا سازی شهر تهران در صدد مرمت مقبره ملک المتکلمین است.

وی با اشاره به اینکه احیا و بازسازی آثار تاریخی از جمله اهداف سازمان زیبا سازی است ،گفت: یکی از پروژه های شاخص و مورد توجه این سازمان در سال جاری بازسازی خانه ملک المتکلمین است.

کامیاب اظهار داشت :البته مشکلات زیادی در خصوص بهسازی و بازسازی این بنا قرار دارد که مهمترین مشکل آن مشکل حقوقی است بدین معنی که هنوز در خصوص مالکیت این بنا مسائلی وجود دارد.

مدیر عامل سازمان زیبا‌سازی شهر تهران در خصوص زمان اجرایاین پروژه گفت:به محض اینکه خانواده شهدای اهل قلم وشهرداری منطقه11 نسبت به رفع این مشکلات اقذام نمایند سازمان زیبا سازی نیز مرمت وبازسازی خانه تاریخی را اجرا خواهد داد.

کامیاب در پایان خاطرنشان کرد:ساخت وسازها وگود‌برداری های انجام شده با هدف افزایش بیمارستان لقمان حکیم باعث شده است تا این بنای تاریخی در وضعیت بسیا نامناسبی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقبره ، کامیاب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
gwgnwhny
۰۲:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
20
آخرین اخبار