نقوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خلع سلاح غزه در برابر رژیم تا بن‌دندان مسلح صهیونیستی جای تعجب دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حالی که رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، علیه غزه از هر سلاحی استفاده می‌کند، کشورهای غربی می‌گویند، غزه باید خلع سلاح شود!

"سیدحسین نقوی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: طبق قوانین بین‌المللی باید به هر کشوری که مورد هجوم قرار می‌گیرد کمک شود، و نیز شورای امنیت باید علیه کشور خطرآفرین قطعنامه صادر کند، چنانچه برای افغانستان و عراق قطعنامه صادر کردند و آمریکا هم حمله کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اکنون شورای امنیت باید از مردم غزه حمایت کند و سازمان ملل هم برای دفاع از آنها کمک و نیرو بفرستد.

وی تصریح کرد: در حالی که رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، علیه غزه از هر سلاحی استفاده می‌کند، کشورهای غربی می‌گویند، غزه باید خلع سلاح شود!

نقوی خاطرنشان کرد: غربی‌های حامی صهیونیست پس از حرکت پرخروش ملت‌های مسلمان جهان اسلام و حتی ملت‌های آزاده و مقاومت دلیرانه غزه در برابر این تجاوزات به دنبال راه نجاتی برای صهیونیست افتادند و یکی از این راه‌ها بحث آتش‌بس و دیگری خلع سلاح مردم بی‌پناه غزه است.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که رژیم صهیونیستی وحشیانه‌ترین تجاوزات را علیه مردم غزه انجام می‌دهد، با ادعای دفاع از خود سعی می‌کند افکار عمومی جهان را برای خلع سلاح مردم بی‌پناه غزه اقناع کند، اما تظاهرات و راهپیمایی‌های گسترده در کشورهای اروپایی گویای این مطلب است که صهیونیست‌ها نمی‌توانند افکار عمومی را فریب دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار