قم/

محموله ۲.۵ میلیارد ریالی پوشاک در قم توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق پوشاک خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی از کشف محموله قاچاق پوشاک خارجی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در این استان خبر داد.

وی در رابطه با خبر فوق افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان – ساوه به یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: راننده در پاسخ به ماموران درباره کالای بارگیری شده تصریح کرد: بار خودرو پوشاک بوده و آن را به مقصد تهران بارگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: با بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده مشخص شد بارنامه جعلی بوده و در ادامه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

قدمی اظهارکرد: ‌نهایتاً در بازرسی از خودرو مذکور 4000 ثوب شلوار خارجی و 2580 ثوب پیراهن به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قم ، پوشاک ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.