زینی‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،

نظارت بر اجرای الگوی تعیین شهریه در مدارس غیردولتی/ محاسبه‌ی هزینه‌ی تمام شده مبنای تعیین الگوی شهریه

مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از نظارت بر اجرای الگوی تعیین شهریه توسط گروه بازرسی در مدارس غیردولتی خبر داد.

مجتبی زینی‌وند، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص پایبند‌نبودن برخی مدارس غیردلتی از الگوی تعیین شهریه ، گفت: این الگو متناسب با هزینه‌های تمام شده در هر مدرسه تعیین شده و نمی‌توان گفت که این الگو پاسخ‌گوی هزینه‌های مدارس غیردولتی نیست زیرا ورود اطلاعات اولیه توسط مدیران و مؤسسین مدارس غیردولتی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: اطلاعاتی که توسط مدیران در سامانه وارد می‌شود به وسیله‌ی شورای تعیین شهریه بررسی می‌شود و چنانچه مستند با استنادات باشد تأیید گشته و در شورای نظارت استان مطرح می‌شود بنابر این تعیین شهریه مدارس بدون هماهنگی مدیران و مؤسسین مدارس غیردولتی نبوده است.

زینی‌وند در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون تخلفاتی در خصوص عدم رعایت الگوی شهریه توسط برخی مدارس دیده شده، گفت: ممکن است برخی مدارس نسبت به الگوی شهریه مصوب بی‌توجهی کرده باشند که بازرسان ما در حال پیشگیری و برخورد با این مدارس هستند.

وی با اشاره به اینکه حمایت و نظارت مدارس سیاست سازمانی مدارس و مراکز غیردولتی است، اظهار داشت: بسته‌های حمایتی که برای مدارس غیردولتی اعلام شده در راستای سیاست حمایت از مدارس غیردولتی است اما همزمان با این حمایت سیستم نظارت ما نیز فعال است.

مدیر کل مدارس ومراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش همچنین تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی که با اداره کل شهر تهران داشتیم برای هر 20 مدرسه غیردولتی یک گروه بازرسی مشخص شدند که نتیجه‌ی پیگیری و بازرسی را به صورت مکتوب به اداره کل و ما ارائه می‌دهند.
زینی‌وند در خصوص مهلت ثبت نام در مدارس غیردولتی نیز اضافه کرد: مدارس غیردولتی می‌توانند تا هر زمان که ظرفیت آنان تکمیل شود دانش‌آموزان را ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، الگو ، شهریه ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار