راه در هفته ای که گذشت:

برداشته شدن موانع بندر شهید رجایی برای حضور "لاینرها"/آمادگی "راه آهن" برای جابجایی پنج میلیون و 300 هزار مسافر

برداشته شدن موانع بندر شهید رجایی برای حضور لاینرها وآمادگی راه آهن برای جابجایی پنج میلیون و 300 هزار مسافر از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران راه این هفته بر خلاف سایر هفته  های گذشته به دلیل تعطیلات شاهد اتفاقات بسیاری بوده است.

براساس این گزارش، جهاندیده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

معاون بندری و مناطق ویژه ‌اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طی 3 ماه گذشته با اطلاع رسانی‌های انجام شده به لاینرها از طریق سازمان بنادر و بخش خصوصی فعال توانستیم آنها را متقاعد کنیم که هیچ مانعی برای حضورشان در بندر شهید رجایی وجود ندارد.

در دور دوم سفرهای تابستانی صورت می‌گیرد:
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ايران از آمادگی اين سازمان برای ارايه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان گرامی در دور دوم سفرهای تابستان (7 مرداد تا 10 مهر) خبر داد.

در راستای افزایش قیمت تورهای مسافرتی و بلیت؛

تعطیلات عید فطر بهانه خوبی است تا بعد از یک ماه روزه داری به مناطق مختلف ایران برویم اما سود جویی برخی هتل‌ها، ایرلاین‌ها و آژانس‌ها باعث شد مسافران عطای سفر را به لقای آن ببخشند.

با اتمام بازسازي بخش فرسوده خط فرد محور تهران- مشهد حد فاصل بلاک هاي ري- بهرام و بهرام– ورامين؛ علاوه بر افزايش ايمني سير، سرعت قطارها در اين مسير از 70 به 160 کيلومتر بر ساعت افزايش مي يابد.

باشگاه خبرنگاران منتشر کرد:

"آشیانه انقلاب" یکی از مهمترین آشیانه‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است که تعمیرات و چک های هواپیماها در آن انجام می شود.

شوشتری خبر داد:

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از افزایش 10.3 درصدی پروازهای عبوری بر فراز آسمان کشور در تیر ماه خبر داد.

شوشتری:
معاون عملیات هوانوردی کشور گفت: فضای کشور به‌دلیل وسعت و ماهیت خدادادی، آمادگی پذیرش پروازهای عبوری را داشته و دارد و به این واسطه بازار بالقوه‌یی برای مجموعه فرودگاهی فراهم شده که باید از آن به طور مطلوب استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: اگر انتصابات شایسته باشد، مجموعه فرودگاهی می‌تواند به آن افتخار کند.
انتهای پیام/


برچسب ها: راه ، جاده ، راه آهن ، مسافر ، بندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار