شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات "شرمن" در راستای آرام کردن نمایندگان افراطی آمریکا است/ اظهارنظر پیرامون برنامه موشکی ایران پذیرفتنی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده و آنها در یک طیف افراطی قرار دارند، به نظر می‌رسد این اظهارات بیشتر برای آرام کردن فضا و راضی کردن طیف نمایندگان افراطی آمریکا بیان شده است.

"احمد شوهانی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "وندی شرمن" معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: این دست موضع‌گیری‌ها اتفاق تازه‌ای نیست و این اظهارات تکراری به کرات از سوی مقامات آمریکایی بیان شده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات ایران و گروه 1+5 تا چهار ماه دیگر تمدید شده و تلاش‌ها برای دستیابی به توافق جامع ادامه دارد، تصریح کرد: اظهارات این چنینی آن هم از یک کانال رسمی و اجرایی، مثبت ارزیابی نمی‌شود و حتی می‌تواند تاثیری منفی بر مذاکرات بگذارد.
 
شوهانی در ادامه این مطلب افزود: اظهارات در مورد برنامه موشکی و هسته‌ای ایران از سوی کنگره و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا امری عادی و طبیعی است، اما از یک مقام دولتی  پذیرفته نیست و جای تامل دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اظهارات در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده و آنها در یک طیف افراطی قرار دارند، به نظر می‌رسد این اظهارات بیشتر برای آرام کردن فضا و راضی کردن طیف نمایندگان افراطی آمریکا بیان شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار