دایی: در خصوص کریمی صحبت نمی‌کنم/ سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد!

علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران گفت: در خصوص علی کریمی صحبتی نمی‌کنم زیرا تمرکز تیم پرسپولیس به هم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران گفت: نفت تیم خوبی دارد، ما شناختی روی نفت نداریم اما در این چند سال موفق نشان داده است.

منصوریان دوست خوبم بوده مربی خوبی هم است و کار ما در برابر نفت بسیار مشکل است و امیدوارم با حمایت هواداران از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

این اولین بازی فصل است که بازی مهمی است، تیم نفت یکی از بهترین تیم‌های فصل پیش بوده‌اند و فصل را باید به خوبی شروع کنیم و نتایج بهتری بگیریم، تمرینات و اردوهای خوبی برگزار کردیم.

وی در مورد وضعیت حسین ماهینی گفت: در مورد ماهینی اطلاعی ندارم و باید بررسی شود کی و در چه زمان و چه تاریخی و در چه باشگاهی کارت معافیت او صادر شده است.

از آقای تاج تشکر می‌کنم اما کاش حداقل 15 روز پیش از باز‌ی‌ها اسامی را مطرح می‌کردند و نه 2 روزمانده به برگزاری بازی‌ها، می‌دانم ماهینی در استقلال اهواز کارت پایان خدمت گرفته و هر فوتبالیستی باید مثل بقیه‌‌ی مردم به خدمت برود و من اعلام کردم که وضعیت ماهینی مشخص شود تا بتوانیم فوتبال پاکی داشته باشیم.

باید مسائل فوتبال به طور شفاف مطرح شود و مردم در جریان قرار بگیرند، خیلی‌ها سال قبل گفتند بیایید فوتبال پاک داشته باشیم اما این حرف‌ها شعار بود و باید همه چیز مشخص باشد.

وی در خصوص خداحافظی کریمی گفت: کریمی برای فوتبال ایران زحمت بسیاری کشیده است اما لزومی ندارد این قضیه را این قدر بزرگ کنیم و در مورد خداحافظی اینقدر صحبت کنیم.

به اعتقاد من جریان خداحافظی کریمی جوری مطرح شد که به پرسپولیس ضربه بخورد، بعضی‌ها به خاطر منافع خودشان این را مطرح کردند و برای کریمی آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی‌اش را دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با کریمی در رسانه‌ها صحبت نمی‌کند گفت: نمی‌خواهم درمورد این قضیه صحبت کنم تا تیم آرامش داشته باشد.

وی در خصوص برخی بازیکنان که در روزهای پایانی از پرسپولیس جدا شدند گفت: این رسمش نبود، حسینی و بعضی بازیکنان دیگر نباید لحظه‌ی آخر می‌رفتند، کاش زودتر خبر می‌دادند تا بتوانیم برای آنها جایگزینی پیدا کنیم. پولادی با باشگاه قرارداد دارد اما نمی‌دانم چرا نمی‌خواهد بماند، خلعتبری هم از دوستان خوبم است اما نتوانستیم او را نگه داریم.

در این بین چند بازیکن که پیشنهادهای خوبی هم از باشگاه‌های دیگری داشتند، در پرسپولیس ماندند، در پرسپولیس بازیکنی نداریم که بیشتر از سقف قرارداد، بسته باشد، من بازیکنانی را که انتخاب می‌کنم هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی بازیکنان خوبی هستند، ممکن است بازیکنی به لحاظ فنی خوب باشد اما بازیکن بزرگی نباشد، اما پرسپولیس جایگاه بازیکنان بزرگ است.
 

برچسب ها: دایی ، کریمی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
فقط علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۷:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
علی دایی بسیار مغرور وخود پسنده
United States of America
سعید
۱۲:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
فقط علی دایی... فقط پرسپولیس...
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۲:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
با سلام به نظر من ارزش علی کریمی خیلی بیشتر از این بودکه با حرف بعضی هاازفوتبال خدا حافظی کند ما دوستار جادو گری او در فوتبال هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ارمان
۱۰:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
باسلام به نظرمنارزش علی کریمی از علی دایی بیشتر است ولی حیف بود که اقای کریمی به دست امثال ایشون فوتبال را ترک کند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
پرسپوليس آره
دايي: نه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مگه نمگین به عشق هوادار خودت کمتر میگرفتی اونا را نگه میداشتی
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۲:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
علی فقط علی آقا دایی
United States of America
امیر
۱۶:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
فقط علی دایی... فقط پرسپولیس...
آخرین اخبار