کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اظهارت "شرمن" در راستای سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس/ آمریکایی‌ها به گفته‌های خودشان هم پایبند نیستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها وقتی ضربات موشکی را دیدند به وحشت افتادند، و اظهارات شرمن در راستای حمایت از سیاست‌های رژیم صهیونیستی است.

"اسماعیل کوثری" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارت اخیر وندی شرمن درباره توقف برنامه موشکی ایران گفت: آمریکایی‌ها این مسائل را در جهت سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس مطرح می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: آمریکای‌ها از خودشان اختیاری ندارند و دقیقا سیاست‌های صهیونیست‌ها را دنبال می‌کنند، و صهیونیست‌ها می‌گویند هیچ تهدیدی نباید علیه ما باشد، و الان که ضربات موشکی را دیدند به وحشت افتاده‌اند و این مسائل را در راستای منافع آنها طرح می‌کنند و دلیل اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم همین است.

کوثری دلیل دیگر اظهارت شرمن را فشارهای کنگره عنوان و تصریح کرد: آنها وقتی دیدند شاید مسئله مذاکره به نتیجه برسد، این موضوع را مطرح کردند تا بازی را به هم بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آنها در اصل به دنبال برقراری آرامش در منطقه نیستند و فقط می‌خواهند خواسته‌های خودشان را پیش ببرند، و ما هم پیش‌بینی می‌کنیم با این روند، مذاکرات به نتیجه‌ای نرسد، چون آنها به گفته‌های خودشان هم پایبند نیستند و هر روز یک بحث جدید مطرح می‌کنند.

کوثری در پایان گفت: اگر بحث موشکی هم طبق نظر آنها شود، بعد از آن می‌خواهند حقوق بشر را که ربطی به مسائل هسته‌ای ندارد مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
شرمن ، از هول موشک های حماس به جاده خاکی زده است . خانم شرمن چند بار باید گفت مذاکره با شما فقط در باره فعالیت های هسته ای صلح آمیز هسته ای ایران است . به موشک چه ارتباطی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
هر بار يك بهانه،واقعا پايبند به هيج چيزي نيستند غربی ها
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
غلط کردن اونا که بخوان چیزی رو به ما دیکته کنن
ما کشور مستقل هستیم هرکاری هم عشقمون بکشه میکنیم
اینا هنوز یاد نگرفتن ایران زیر بار حرف زور نمیره
آخرین اخبار