قتل دوست به خاطر اسکناس!

سرپرست پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که در تیرماه سالجاری با ضربات چاقو دوستش را در زاهدان به دلیل اختلاف مالی به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ˈابراهیم ملاشاهیˈ افزود: در پی وقوع قتل جوانی توسط افراد ناشناس در 16 تیرماه سالجاری براثر ضربات چاقو در زاهدان موضوع به طور ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی و انجام اقدامات تخصصی از وجود اختلاف قبلی مقتول با یکی از دوستانش پی برده که با بدست آمدن این سرنخ پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
 
ملاشاهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از جمع آوری دلایل و مدارک لازم با هماهنگی مراجع قضایی فرد مورد نظر احضار و مورد بازجویی و تحقیقات تخصصی قرار گرفت.
 
سرپرست پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود بعد از ارائه دلایل جمع آوری شده چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به قتل دوستش با استفاده از چاقو اعتراف کرد و علت این جرم را اختلافات گسترده مالی با مقتول بیان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، دوست ، اسکناس ، حوادث ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۰:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
عکس ترسناکیه! واقعا از خبرگزاری شما بعیده که از این عکسها برای خبرها استفاده کنید.لطفا این رو در نظر بگیرید که تمام سنین از خبرهاتون استفاده میکنند.
آخرین اخبار