منصوری آرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

مقاومت فلسطین زیر بار ذلت آتش‌بس تحمیلی و خلع سلاح نمی‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس گفت: مقاومت فلسطین و ملت‌های حامی مردم مظلوم و مبارز این سرزمین، هرگز زیر بار ذلت آتش‌بس با چاشنی خلع سلاح نمی‌روند.

"عباسعلی منصوری آرانی" نماینده مردم اصفهان،‌ کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تکاپوی دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی برای تحمیل آتش‌بس به ملت فلسطین و خلع سلاح مقاومت گفت: هدف امریکا و سایر حامیان رژیم صهیونیستی از طرح مسئله آتش‌بس،‌ بیرون کشیدن تل‌آویو، از مخمصه نبرد با ملت فلسطین و همچنین خلع سلاح مقاومت است که البته این خواب و رویا هرگز تعبیر نخواهد شد.
 
وی با اشاره به حمایت‌های همیشگی آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه داد: بدیهی است که تاکنون کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی را تحت پوشش خود قرار داده‌اند و اگر روزی این چتر پوششی از سراسر تل‌آویو برداشته شود رژیم غاصب صهیونیستی 24 ساعت بیشتر دوام نخواهد آورد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس با اشاره به جنایت‌های سبعانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در 25 روز حمله به مردم مظلوم غزه اظهار داشت: جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در باریکه غزه و کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان همه در سایه حمایت قدرت‌های بزرگ از رژیم صهیونیستی صورت گرفته و با توجه به ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با موشک‌های مقاومت، حامیان غربی‌اش به ویژه آمریکا وارد میدان شده‌اند تا با طرح آتش‌بس تحمیلی، تل‌آویو را از مهلکه خارج کنند.
 
منصوری آرانی افزود: در شرایط فعلی تنها سلاح مقاومت است که می‌تواند بمباران‌ها و تجاوزات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را متوقف کند، از این جهت سران تل‌آویو و حامیان غربی‌شان قصد دارند با یک آتش بس تحمیلی مقاومت را خلع سلاح کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت فلسطین و ملت‌های حامی مردم مظلوم و مبارز این سرزمین، هرگز زیر بار ذلت آتش‌بس با چاشنی خلع سلاح نمی‌روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرانی ، فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار