طی بارش شدید باران در سه روز گذشته استان کرمان

سیل و آب گرفتگی در 23شهر و روستای استان کرمان/ امداد رسانی به 2هزار سیل زده

سخنگوی سازمان امداد و نجات با شاره به سیل و آب گرفتگی در استان کرمان گفت: در جریان سیل و آب گرفتگی 23شهر و روستا دچار آسیب شدند و به 2هزار نفر از سیل زدگان امداد رسانی شد.

حسین درخشان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتکی در استان کرمان طی 3روز  گذشته گفت: از 3روز گذشته به علت شدت بارش باران و ظغیا‌ن رودخانه فصلی در استان کرمان، که شهر ر‌ابر، در سار‌دوؤیه و با‌فق و همچنین 20روستای این منطقه دچار آسیب شدند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه دیدن 3هزار نفر بیان داشت: از ساعت‌های اولیه، امدادگران برای امداد رسانی به سیل زدگان وارد عمل شدند به طوری که تاکنون 15تیم عملیاتی در قالب 120امدادگر به 2هزار نفر سیل زده امداد رسانی کردند.

درخشان در ادامه با اشاره به تخریب برخی از منازل مسکونی در این منطقه تصریح کرد: 320واحد مسکونی دچار آسیب شدند و همچنین 200نفر از سیل زدگان به مناطق امن  اسکان داده شدند و در این بین نیز 160واحد مسکونی نیز از آب و گل‌‌ولای تخلیه شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در پایان به اسکان سیل زدگان اشاره و خاطرنشان کرد: هزار نفر از مردم این منطقه در 3مدرسه شهر رابر، و پایگاه اسکر اسکان داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار