بیش از 10 طرح آموزش مهارت در جنوب غرب پایتخت اجرا می‌شود

مدیراداره سلامت شهرداری منطقه 18 از اجرای بیش از 10 طرح آموزش مهارتدر این منطقه خبر داد.

حیدری غفاری مدیر ادارسلامت شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت:اجرای بیش از 10 طرح آموزش مهارت در محلات منطقه 18 در دستورکار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظورارتقای سطح آگاهی شهروندان، افزایش سلامت و رفاه حال آنها در محلات 16گانه منطقه 18 دردست اجرا است.

غفاری اظهار داشت: در این طرح کارشناسان سلامت منطقه 18 با حضور در محلات این منطقه اقدام به آموزش‌های مهارت ویژه شهروندان خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 10 طرح آموزش مهارت در محلات 18، برگزاری دوره‌ها و کارگاه های آموزشی مهارت‌های زنگی، نقش بازی در تربیت کودکان،همسرداری پیشگیری از حوادث،پیشگیری از بیماری‌ها،فرزندپروری،بیماری‌های شایع دربانوان خلاقیت و کاردانی،نقش بانوان در اصلاح و مصرف بهینه آب ،مواد‌غذایی و ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی،حقوق شهروندی،خلاقیت کودک و.... از اقدامات اجرایی این طرح است.

غفاری خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره شهروندان پیرامون موضوع‌های مهارتی، توزیع اقلام آموزشی،بروشور،سی‌دی،کتابچه،و پکیج‌های آموزشی ، انجام تبلیغات محیطی، برگزاری نمایش تئاترهای سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت وتندرستی در بوستان‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، مهارت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار