مراسم بدرقه تیم ملی زیر 14 سال در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی نونهالان با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و جمعی از پیشکسوتان صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ مراسم بدرقه تيم ملي نونهالان با حضور مهدي محمد نبي- دبيركل فدراسيون، ناصر نوآموز-رئيس اسبق فدر اسيون فوتبال، ميرشاد ماجدي، گودرز حبيبي، حليم شرعي، حسن ياريار، رسول دانشجو، بهزاد آزاد، حجت السلام مالك پيش از ظهر امروز با حضور خانواده هاي بازيكنان تيم ملي زير 14 سال در هتل آكادمي ملي فوتبال برگزار شد.

گفتني است؛ در اين مراسم پس از صحبت هاي دبير كل فدراسيون فوتبال و ناصر نوآموز، برنامه متنوع فرهنگي و معنوي برگزار شد و در نهايت پس از قرائت ميثاق نامه بازيكنان، ملي پوشان با عبور از زير قرآن راهي همدان شدند.

قرائت میثاق نامه تیم ملی نونهالان در هتل آکادمی

متن ميثاق نامه به شرح زير است:

ما اعضاي تيم ملي فوتبال نونهالان به ارواح پاك شهداي نوجوانان شهيد غزه درود مي فرستيم و مراتب همدردي خود را با خانواده اين عزيزان ابراز مي كنيم و آزادي قدس عزيز و آسايش مردم فلسطين به ويژه نوجوانان اين كشور را از خداوند متعال خواهانيم.

اينك كه در آستانه رقابتهاي آسيايي قرار گرفته ايم ، متعهد مي شويم تا با رعايت اصول اخلاق ورزشي و نيز احترام به قوانين بازي جوانمردانه با حفظ ارزشهاي اسلامي و ديني و احترام به حريف تا سرحد توان براي اعتلاي نام ايران عزيز تلاش كنيم. بر خود لازم مي دانيم در خلال اين رقابتها الگوي شايسته از نوجوان ايراني را به ساير ملل معرفي كرده و در راه افتخار آفريني براي كشورمان با حفظ حرمت و ادب نسبت به مربيان و دست اندركاران اين دوره از مسابقات تمام تلاش خود را به كار بگيريم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار