قزوین/

مرحله سوم مسابقات انتخابی کاراته استان قزوین در آبیک برگزار شد

دبیر هیات کاراته قزوین گفت: رقابت های مرحله سوم انتخابی کاراته استان (جام رمضان) در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛حمیدرضا  داوریافزود: این رقابت ها با حضور 118 کاراته کا در سالن رزمی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) آبیک برگزار شد.


وی به نتایج تیمی این رقابت ها پرداخت و گفت: در بخش تیمی این مسابقات قزوین با کسب 13 طلا،8 نقره و 19 برنز مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم های البرز با3 طلا، 10 نقره و 10 برنز و آبیک با 1 طلا و 2 برنز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند.


این مسوول ورزشی افزود: در مجموع باشگاهی نیز تیم عزیزی اقبالیه با کسب 4 طلا و یک برنز اول شد و تیم های قائم (عج) بیدستان با3 طلا، 7نقره و 6 برنز و ناصر آباد با 3طلا، یک نقره و 7برنز در رده های دوم و سوم ایستادند.


دبیر هیات کاراته استان قزوین در ادامه به نتایج انفرادی این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در رده نونهالان ˈمعراج محمدیˈ از قزوین،ˈحمیدرضا ارسلانیˈ از آبیک،ˈمحمد بختیاریˈ از البرز،ˈمحمد مهدی زمانیˈ از قزوین،سید ˈافشین موسویˈ از البرز،ˈمحمدرضا رضازادهˈ و ˈحسین اسماعیلیˈ هر دو از قزوین در اوزان مختلف عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.


داوری اضافه کرد: در رده نوجوانان این رقابت ها نیز ˈرضا عابدینیˈ،ˈعلیرضا خمسهˈ،ˈامیر حسین باباییˈ،ˈامید کریم زادهˈ و ˈدانیال دست افکنˈ همگی از قزوین در اوزان مختلف موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.


وی با بیان اینکه رقابت های رده سنی جوانان این پیکارها نیز به طور دوره ای و با عنوان قهرمان قهرمانان برگزار شد، افزود: در این بخش نیز ˈرئوف دست افکنˈ از قزوین مقام نخست را به خود اختصاص داد و ˈایوب ایوبی نژادˈ و ˈعلیرضا خمسهˈ دیگر کاراته کاهای قزوینی نیز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند.


دبیر هیات کاراته استان قزوین در پایان یادآور شد: نفرات برتر رقابت های انتخابی به منظور شرکت در مسابقات لیگ باشگاه های کشور به عضویت تیم کاراته استان درمی آیند.



انتهای پیام/

برچسب ها: مرحله سوم ، کاراته ، آبیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.