بیانیه باشگاه ملوان در مورد اظهارات سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی

پس از اظهارات ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد باشگاه ملوان روابط عمومی این باشگاه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از اظهارات ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد باشگاه ملوان  روابط عمومی این باشگاه بیانیه ای منتشر کرد؛
 
جناب آقای ایوب ذوالفقاری سرپرست محترم تیم پر طرفدار باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز احتراما به استحضار می رساند آقایان محمد پور رحمت الله به مدت دوسال و شاهین ثاقبی به مدت سه سال دیگر با باشگاه ملوان بندرانزلی قرارداد دارند .

در این بین آقای محمد پور رحمت الله در تاریخ سوم خرداد ۹۳ قرار دادخود را به مدت دو فصل دیگر با باشگاه ملوان تمدید نمود  که قرارداد داخلی بازیکنان و عکسها و اسناد آنها موجود می باشد .اما در عین ناباوری برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران دو بازیکن که پله های پیشرفت و ترقی را در باشگاه نظامی ملوان طی نموده اند و همه داشته های خود را مدیون جوانگرایی و نگاه باشگاه ملوان به جوانان هستند به یکباره پس از تمدید قرارداد و حضور در تمرینات ملوان یک شبه به دلیل مبلغ مالی بیشتر در یک چرخش ۱۸۰ درجه ای از دیگر تیم نظامی کشور یعنی تراکتورسازی تبریز سر در آوردند.
 
 پس از اقدام تعجب برانگیز و دور از ذهن این دو بازیکن جوان و کم تجربه که در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با گفتن دروغ به سرمربی تیم ملی و به بهانه امتحانات پایان ترم دانشگاه اردوی تیم ملی را ترک و با یک مدیر برنامه  نام آشنا  که حکایت غریبی در شهر انزلی دارد راهی شهر تبریز می شوند و با وصف بر اینکه پس از اتمام دوران مقدس سربازی مجددا موظفند به باشگاه ملوان برگردند  و باقیمانده مدت قرارداد خود را بر مبنای مبلغ مالی مندرج در برگه قرارداد ثبت در فدراسیون در تیم ملوان بازی کنند ،با اندکی مبلغ بیشتر با تیم تراکتور سازی تبریز قرارداد می بندند .
 
حال از اینکه این دو بازیکن چگونه و توسط چه کسانی تصمیم گرفتند به خاطر مبلغ اندکی بیشتر به دیگر تیم نظامی لیگ برتر بپیوندند، باشد برای زمانی دیگر ، اما آنچه که باشگاه ملوان و هواداران ملوان از باشگاه بزرگ تراکتورسازی تبریز انتظار داشتند ، با توجه به روابط حسنه دو باشگاه مخصوصا پس از اتفاقات تلخ زلزله آذربایجان و ابراز همدردی باشگاه ملوان با باشگاه تراکتورسازی تبریز و مردم خوب و دوست داشتنی آذربایجان  ورابطه بسیار خوب هواداران دو تیم با یکدیگر ، حداقل همکاری لازم را با باشگاه ملوان می داشتید.

 به هر شکل انتظار از تیمهای ریشه دار همچون تراکتور سازی تبریز بیشتر است و به جنابعالی توصیه می شود در ادبیات گفتاری خود به عنوان سرپرست تیم بزرگ تراکتورسازی تبریز تغییراتی ایجاد کنید تا خدای ناکرده موجبات دلخوری و کدورت بین هواداران دو تیم نشود . زیرا همانگونه که در دو سال گذشته شاهد بودید هر دو باشگاه روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند و هواداران دو تیم نیز در بازی های لیگ برتر بهترین میزبانی را از یکدیگر نموده اند .
 
باشگاه ملوان به عنوان یک تیم ریشه دار و مردمی به خاطر احقاق حق هواداران خود این قضیه را از طریق تربیت بدنی نیروهای مسلح پیگیری خواهد نمود تا هواداران هر دو تیم خوب و ریشه دار کشورمان از  نحوه انتقال این دو بازیکن  مطلع شوند.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار