بررسی سیطره صهیونیسم بر اقتصاد جهانی و بنگاه‌های اقتصادی غرب + فیلم و تصاویر

در هفته‌ای که گذشت بسته خبری کافه کتاب، کتابی را معرفی کرد که مسیر طغیانگری و خونخواری صهیونیست‌ها را نشانه گرفته است.

کتاب"صهیونیسم در مسیر سلطه" نوشته اندرو کارینتون هیچکاک است که به دست مترجم کتاب آقای محمدیاسر فرحزادی به فارسی ترجمه و توسط نشر ساقی روانه بازار گردیده است.





چند روزی بود که در فکر معرفی کتابی که ریشه اتفاقات اخیر را بررسی کرده باشد. در این بین به کتاب "صهیونیسم در مسیر سلطه" برخوردیم که به افشاگری روابط ناپاک اقتصادی و مالی صهیونیست ها می پردازد.

مترجم جوان کتاب آقای فرحزادی در زمینه صهیونیسم شناسی کارهای خوبی را ترجمه کرده است.








محمدیاسر فرحزادی درباره کتاب "صهیونیسم در مسیر سلطه" گفت: خودم وقتی این کتاب را شروع کردم همان صفحات اول کتاب من را به خود جذب کرد و در ادامه نه به عنوان مترجم، بلکه به عنوان یک خواننده می خواستم ببینم واقعا چه اتفاقی می خواهد در کتاب بیفتد. جلو آمدم و ترجمه کردم و به خاطر همین سعیم بر این بود که به نثری روان برگردانم.





نویسنده خارجی کتاب به صورت مستند مهمترین رویدادهای اقتصادی صهیونیست ها را از سال 740 بعد از میلاد تا به امروز افشا می کند.

مترجم کتاب "صهیونیسم در مسیر سلطه" به محمدمسعود مصدرالامور مدیر بسته خبری کافه کتاب توضیح داد که: نکته اصلی کتاب جریان سرمایه داری است که خاندانی را معرفی می کند که با زد و بندها و تشکیلاتی که داشتند، از نفوذ خود در سیستم های حکومتی استفاده کرده و یک نظام قدرتمند سرمایه داری را بنا می کنند.



صهیونیسم در مسیر سلطه در قالب جدید حقایقی را بازگو می کند که شاید تا به امروز از چشم جهانیان به دور مانده باشد.



فرحزادی در ادامه افزود: شاید وقتی اسم صهیونیست و اسرائیل به میان می آید ، ذهن ها به سمت فلسطین و باریکه غزه خطور می کند، اما واقعیت این است که این اقدامات شاید 10 درصد از کارهای آنها هم نباشد. الان اسرائیلی یکی از قدرتمندترین کشورها یعنی آمریکا را تحت تسلط خود دارد و آنقدر در این کشور بانفوذ است که آمریکا از تمام مواضع خود در زمینه حقوق بشر کنار می کشد و کاملا از جنبش صهیونیستی حمایت می کند و کار این کتاب دقیقا افشاکردن این موضوعات است.



بسته خبری کافه کتاب شما را به خواندن این کتاب جنجالی همراه با یک فنجان قهوه داغ دعوت می کند.





برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

تا کتاب و کافه کتابی دیگر...


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.