در اعتراض به جانبداری از رژیم صهیونیستی در پوشش خبر‌ها؛

هزاران آمریکایی در برابر شبکه های سی‌ان‌ان و فاکس‌نیوز تجمع کردند

هزاران آمریکایی در مقابل محل شبکه های سی ان ان و فاکس نیوز در اعتراض به جانبداری این رسانه‌ها از رژیم صهیونیستی در نیویورک تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، هزاران آمریکایی با تجمع در برابر مقر شبکه های سی ان ان و فاکس نیوز، در شهر نیویورک آمریکا با محکوم کردن حملات اسرائیل به نوار غزه، به پوشش جانبدارانه این‌رسانه‌ها از رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

این اعتراضات با تجمع معترضان در برابرمقر شبکه سی ان ان در ساختمان تایم وارنر، درمنهتن نییورک آغاز شد و در آن معترضان با ادیان ونژادهای گوناگون از جمله برخی از یهودیان شرکت داشتند.

معترضان در این تظاهرات تصاویری از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی بر غزه بالا برده و صورت‌های خود را به رنگ پرچم فلسطین درآوردند.

معترضان با سر دادن شعارهایی مانند" ما این جا هستیم ای غزه، به کودکانت بگو که نترسند" و "همه ما فلسطینی هستیم" و "غزه اشک نریز، ما اجازه مرگ تورا نخواهیم داد" و"فلسطین آزاد" و "زنده باد غزه" سیاست رسانه‌ای جانبدارانه دو شبکه سی ان ان و فاکس نیوز در پوشش حملات رسانه ای رژیم صهیونیستی بر نوار غزه را محکوم کردند.

معترضان پس از دوساعت تظاهرات در برابر مقر سی ان ان به سمت مقر شبکه فاکس نیوز در میدان تایمزنیویورک رفته و در آنجا نیز شعارهایی در حمایت از حقوق فلسطینی‌ها سردادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار