کرمانشاه/

رشد 90 درصدی پرداخت زکات فطریه در کرمانشاه

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از رشد 90 درصدی پرداخت زکات فطره از سوی مردم استان در ماه رمضان سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛مرتضی حسینی فر گفت : در ماه رمضان امسال حدود 10 میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شده که 30 درصد این میزان مربوط به زکات فطره عام و سادات بوده است.

وی مبلغ فطریه جمع آوری شده در سال جاری را سه میلیارد ریال عنوان کردوگفت: این رقم نسبت به سال گذشته 90 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: زکات فطریه جمع آوری شده از روز بعد از عید توزیع شد و به دست نیازمندان رسید.

به گفته این مسئول 70 درصد دیگر کمک های مردمی جمع آوری شده در ماه رمضان مربوط به اطعام، سبد کالا، توزیع غذای گرم و سفره های افطاری بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه همچنین از جذب 2500 حامی جدید در ماه رمضان امسال خبر داد که با این تعداد، حامیان ایتام در استان به 23 هزار نفر رسیدند که از 6200 یتیم حمایت می کنند.

حسینی فر همچنین از جمع آوری 350 میلیون ریال کمک برای مردم غزه و فلسطین در روز قدس خبر داد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

برچسب ها: کرمانشاه ، رشد ، فطریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.