اجرای طرح عملیات از برنامه‌های کاهش بی‌سوادی درسطح منطقه 11

معاون اجتماعی فرهنگ منطقه 11 از اجرای طرح همکاری شهرداری برای مشارکت و حمایت از برنامه‌های کاهش بی سوادی درسطح منطقه خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سواد نخستین مرحله در راه کسب دانش است که درا ین خصوص شهرداری منطقه 11 با همکاری اداره آموزش شهروندی اقدام به اجرای طرح حمایت از برنامه‌های کاهش بی‌سوادی در سطح منطقه نموده است.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح شامل: تأمین فضای مورد نیاز برای تشکیل کلاس‌های سواد‌آموزی در اماکن فرهنگی وابسته به خود با تأکید بر سراهای محله در صورت درخواست مسئول سواد‌آموزی منطقه و ترغیب و تشویق مردم به ویژه خانواده‌های افراد بی‌سواد و تشویق بی‌سوادان جهت شرکت در کلاس‌های سواد‌آموزی از طریق اطلاع‌رسانی چهره به چهره است.

کریملو تصریح کرد: ارائه تسهیلات تشویقی در حوزه اختیارات مدیریت شهری نظیر اعطای جوایز کارتهای استفاده از اماکن ورزشی، سینما‌ها، خدمات حمل و نقل و تخیف در اخذ عوارض به سواد‌آموزان از دیگر اهداف این طرح است.

وی بیان داشت: در راستای اطلاع رسانی این طرح 10بنر با همکاری آموزش شهروندی در سطح محلات منطقه نصب شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطر نشان کرد: اداره آموزش شهروندی تاکنون اقدام به شناسایی 20 نفر از افراد بی سواد و کم‌سواد بر حسب مقاطع سنی و جنسی و ثبت نام آنان را در سرای محلات انجام داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تامین ، تسهیلات ، اختیارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار