از سوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اعلام شد؛

تقویم مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان در تابستان 1393 مشخص شد

فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تقویم کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان سراسر کشور در تابستان 1393 را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات ورزشی قهرمانی دوره تابستان دانش‌آموزان سراسر کشور از 12 مردادماه آغاز و تا 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

در بخش دختران دانش‌آموز استانهای مرکزی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند.

در بخش پسران دانش‌آموز استانهای مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی و اصفهان میزبان سی و یکمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان پسر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هستند.

نخستین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک آغاز شده است.

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی در چهار رشته ورزشی فوتسال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و مینی والیبال به صورت رسمی از 14 مردادماه آغاز شد و تا 17 مردادماه ادامه خواهد داشت.

دومین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر متوسطه اول در پنج رشته ورزشی شامل بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال و فوتبال از 15 مردادماه آغاز و تا یکشنبه 19 مردادماه ادامه خواهد داشت.

سومین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که از 18 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 22 مردادماه به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول در 2 رشته ورزشی شامل تنیس روی میز و بدمینتون در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

چهارمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر متوسطه اول در 4 رشته ورزشی والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال از یکشنبه 19 مردادماه آغاز و تا پنجشنبه 23 مردادماه ادامه خواهد یافت.

پنجمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی در 4 رشته فوتسال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و مینی والیبال از 21 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت.

ششمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در 2 رشته شنا و دو و میدانی از 21 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 23 مردادماه ادامه خواهد داشت.

هفتمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 2 رشته ژیمناستیک ابتدایی و ژیمناستیک متوسطه اول از 25 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

هشتمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 2 رشته ژیمناستیک ابتدایی و ژیمناستیک متوسطه اول از 25 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

نهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم سراسر کشور است که به میزبانی خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم در 4 رشته والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

دهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول در 2 رشته شنا و دو و میدانی از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.

یازدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 29 مردادماه ادامه خواهد داشت.

دوازدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از دوم شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

سیزدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 4 رشته شنا ابتدایی، دو و میدانی ابتدایی، شنا متوسطه اول و دو و میدانی متوسطه اول از 4 شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

چهاردهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از 10 شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار