ترین‌های بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال

پرونده هفته دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال با انجام هشت دیدار به پایان رسید که در مجموع این هشت دیدار 11 گل به ثمر رسید که میانگین کمتر از 1/5 گل در هر مسابقه ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال ایران در هفته دوم چندان پرگل نبود درست مثل هفته‌ اول که ورزشگاه‌ها در حسرت تماشاچی و گل سوختند، در این هشت بازی سه تساوی بدون گل و 11 گل از خط دروازه‌‌ها که میانگین آن کمتر از 1/5 گل برای هر مسابقه در هفته دوم را ثبت می‌کند.

نکته مهم در این هفته این است که از 26 گل‌های رد و بدل شده در 2 هفته اول لیگ برتر فوتبال تنها رامین رضاییان از راه آهن دو گل را به ثمر رسانده است و این 26 گل توسط 25 بازیکن مختلف به ثبت رسیده است.
 
در پایان هفته‌ دوم تیم فوتبال سپاهان و استقلال با 6 امتیاز در صدر جدول ایستادند و قرمزپوشان با یک امتیاز شماره سیزدهم جدول را به خود اختصاص دادند و تیم فولاد خوزستان در این هفته از لیگ در زمین بسیار خوش درخشیدند و توانستند نقش تاثیرگذاری در تعیین نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال داشته باشند.
 
 حال در این گزارش ‌به بررسی ترین‌های هفته دوم لیگ فوتبال خواهیم پرداخت:

بهترین و زیباترین بازی هفته

زیباترین و حساس‌ترین بازی بین 2 تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در اهواز بود که لقب بهترین بازی هفته را به خود اختصاص دادند.
 
مربی هفته

دراگان اسکوچیچ، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بازیکنان با انگیزه خود توانست با تاکتیک‌های خود قرمزپوشان را در اهواز زمین‌گیر کند و برترین مربی هفته دوم لیگ برتر فوتبال شناخته شود.

بازیکن هفته

بازیکن هافبک تیم فولاد خوزستان سروش رفیعی را باید بهترین بازیکن هفته نامید که با پاس‌های زیبای خود بازیکنان دیگر را صاحب موقعیت در تیم خود کرد.

تیم هفته

تیم فوتبال فولاد خوزستان توانست با ارائه یک بازی منسجم قرمزپوشان تهران را که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است را مغلوب کرد و نام تیم هفته را از آن خود کند.

داور هفته

سیدمهدی سیدعلی در دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان قضاوتی قاطعانه را از خود به نمایش گذاشت و با قضاوتی کم‌اشتباه برترین داور هفته دوم لقب گرفت.

بازیکن ناکام هفته

پیام صادقیان که یکی از بهترین بازیکنان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بود در بازی با تیم فولاد خوزستان به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین خارج شد و لقب بازیکن ناکام هفته را به خود اختصاص داد.

تیم ناکام هفته

تیم نفت مسجد سلیمان تازه لیگ برتری شده با شکست سنگین 3 بر صفر در برابر پدیده مشهد به اعماق جدول سقوط کرد.

پدیده هفته

مهدی شریفی با دادن دو پاس گل به خلغتبری و پریرا نقش اساسی را در برد سپاهان در برابر گسترش فوتبال ایفا کرد و پدیده هفته لقب گرفت.

مربی ناکام هفته

علی دایی که این فصل را با هدف قهرمانی در لیگ برتر شروع کرده است با شکست 2 بر صفر در برابر فولاد خوزستان مربی ناکام هفته شناخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۱۷:۲۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
بزن دست قشنگه رو به افتخارسپاهان وشریفی
آخرین اخبار