حدیقی:

در شیرجه 15 مدال خوابیده است/ از بیان جمله‌های تکراری خسته شده‌ایم

تمرینات آماده سازی تیم ملی شیرجه کشورمان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی دنبال می‌شود.

امید حدیقی،‌ عضو کمیته‌ فنی شیرجه‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تمرینات انجام شده هم اکنون شیرجه‌ روهای ملی‌پوش کشورمان حرکاتی را می‌زنند که در  مسابقات المپیک زده می‌شود روند رشد ملی‌پوشان در تخته یک متر به مراتب بهتر و فنی‌تر از تخته سه متر است.
 
 وی تصریح کرد: حرکات آن‌ها در تخته سه متر با پارامتر‌های برتر جهان فاصله دارد البته این فاصله شامل نکات ریز فنی است این امر در حالی است که ما شاهدیم قهرمانان المپیک و مدعیان جهان در طول مدت یک سال در حداقل 12 رویداد بزرگ و سطح بالا شرکت می‌کنند.
 
 مسئولان کمیته‌ شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو‌ در ادامه گفت: هم اکنون نوع حرکات و برنامه‌های شیرجه روهای ملی‌پوش کشورمان با قهرمانان جهان یکی است با این برآوری که ما داریم می‌توان ادعا کرد که ما می‌توانیم هم گام با قهرمان جهان در عرصه های مختلف حرکت کنیم این  مساله مشروط به داشتن امکانات کافی و حرفه ای است.
 
حدیقی گفت: شیرجه‌روها ایرانی پتانسیل قرار گرفتن در جمع فینالیست‌های مسابقات جهانی را دارند با کمی برنامه‌ریزی کردن و سرمایه روزی روی مستعدان‌ شیرجه ایران، می‌توان از این رشته در عرصه‌های مختلف 15 مدال را کسب کرد.
 
 حدیقی افزود: بیان این جمله که مسئولین لطفا به ما توجه کنید به نوعی در شیرجه تکراری شده است به همین خاطر از بیان این مساله خسته شده‌ایم و با همین حداقل امکانات و با یک استخر استاندارد در تهران کارمان را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرجه ، مدال ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار