قم/

محرومیت زایی3550 خانوار قمی توسط خدمات بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه ۳۵۵۰ خانوار قمی زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، گفت: محرومیت‌زدایی یکی از اصول اولیه انقلاب اسلامی بود که بهزیستی در راه تحقق این اصل، گام‌های موثری برداشته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه ۳۵۵۰ خانوار قمی زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند، گفت: محرومیت‌زدایی یکی از اصول اولیه انقلاب اسلامی بود که بهزیستی در راه تحقق این اصل، گام‌های موثری برداشته است.

 رضا سلیقه در آیین بهره برداری از پروژه 140 واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در قم اظهار کرد: این پروژه با حمایت ویژه انجمن خیرین مسکن ساز به بهره برداری رسید و با توجه به نامگذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، این پروژه نمادی از مدیریت جهادی در راستای خدمت رسانی به مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: 3550 خانوار قمی زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که 73 درصد آن را معلولان، 19 درصد زنان بی‌سرپرست و 8 درصد را حوزه پیشگیری بهزیستی تشکل می‌دهند که از خدمات اداره کل بهزیستی استان قم بهره‌مند شده‌اند.

سلیقه بیان کرد: تاکنون 619 واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی تحویل داده شده بود که امروز 140 واحد دیگر به بهره برداری و مرحله تحویل رسید که این 140 واحد، در 7 بلوک 20 واحدی با متراژ بین 65 تا 92 متر تحویل مددجویان بهزیستی شده است.

وی عنوان کرد: این پروژه 140 واحدی در زمینی به مساحت 15120 متر مربع ساخته شده و اصول مناسب سازی در آن رعایت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت خیرین مسکن ساز در آینده نیز ادامه پیدا کند و از این حمایت در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه بهزیستی و خدمات رسانی به مددجویان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، خدمات ، بهزیستی ، محرومیت ، زدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.