سانسور شدید صهیونیست‌ها در طول جنگ غزه

خودسوزی در قلب تل‌آویو / افزایش نارضایتی شهرک‌نشینان و خبرهایی که کاملا دروازه‌بانی می‌شوند

بر اساس گزارش منابع خبری، در تاریخ 6 جولای، یکی از صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به هلاکت رسیدن فرزند خود در جنگ اخیر غزه اقدام به خودسوزی در یکی از میادین شهر تل‌آویو نموده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، بیش از یک ماه از تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد؛ نزدیک به دو هزار شهروند فلسطینی در بمباران‌های بیرحمانه این رژیم کودک‌کش به شهادت رسیده‌اند.

به اذعان بسیاری از کارشناسان و سیاستمداران، رژیم صهیونیستی شکست سختی را در تازه‌ترین ماجراجویی خود به نوار غزه متحمل شده و از همان روزهای آغازین تجاوز به نوار غزه این رژیم دست بهه سانسور تعداد واقعی کشته شدگان خود زده است.

اخبار مربوط به تبعات جنگ نابرابر صهیونیست‌ها در باریکه غزه همواره از فیلتر خبری رسانه‌های صهیونیستی عبور کرده و با سانسور شدید خبری روی خط اخبار می‌روند.

بر اساس گزارش منابع خبری، در تاریخ 6 جولای، یکی از صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به هلاکت رسیدن فرزند خود در جنگ اخیر غزه اقدام به خودسوزی در یکی از میادین شهر تل‌آویو نموده است.

این فرد ساکن شهر "وتیام" بوده و فرزند پسر خود را که یک نظامی بوده در جنگ از دست داده است.

این در حالی است که منابع خبری می گویند تعداد بسیاری از این قبیل موارد در میان صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتد و اختناق موجود در فضای رسانه‌ای اسرائیل مانع از انتشار این اخبار می‌شود.

بر اساس این خبر که با هماهنگی کامل اطلاعاتی و امنیتی وابسته به موساد هرگز گزارشی از آن روی خروجی رسانه‌های صهیونیستی قرار نگرفته است، این صهیونیست پیش از خودسوزی مدعی بود پسرش علی‌رغم میل باطنی به مناطق نبرد اعزام گردیده و پدر وی سعی داشت تا اعتراض خود را به مقامات رژیم صهیونیستی برساند که به همین منظور در برخی تجمعات ضد جنگ که طی روزهای گذشته به درگیری با پلیس و نیروهای امنیتی منجر گردیده، حضور داشته است.

پس از خودسوزی این صهیونیست، مقامات رژیم صهیونیستی از بیم گسترش دامنه اعتراضات مردمی و با هدف سانسور عجیب و غریب همه جانبه خبری و ممانعت از رسانه ای شدن موضوع و ایجاد مانع در دسترسی خبرنگاران و اصحاب رسانه این فرد را به یکی از بیمارستان های نظامی منتقل نمودند.

روزنامه‌های صهیونیستی نیز به وجود اختناق و سانسور مهر تایید زده‌اند، به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، سیاست سانسور رسانه ای "اسرائیل" در خلال یکی از عملیات های ارتش این رژیم به نام عملیات "صخره سخت" بسیار مشهود است. بر اساس این گزارش ناظران نظامی از بیم درز هر خبری در مورد خسارت های ارتش یا مناطق امنیتی حساس، کنترل خود را بر انتشار اخبار رسانه‌ها و نیز تحلیل‌گرانی که در شبکه های تلویزیونی صحبت می‌کردند به شدت تشدید کرده بودند. هاآرتص افزود: نظارت نظامی تاکید کرده بود تمام کسانی که از این عملیات انتقاد کنند و ان را غیرضروری بدانند با آنها مانند یک خائن رفتار می‌شود.

بر همین اساس بسیاری از سربازان اسرائیلی از حضور در جنگ سر باز می‌زنند،‌به طوری که شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده است سربازان اسرائیلی برای فرار از جنگ غزه خود را مجروح می‌کنند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، تعداد سربازانی که با گلوله خود را از ناحیه پا مجروح کرده‌اند بسیار زیاد است و همین امر موجب نگرانی سران اسرائیل شده است.این شبکه در ادامه گزارش خود آورده است؛ سربازان اقدام به خودزنی می کنند تا از رفتن به جبهه جنگ غزه معاف شوند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با توسل به سانسور شدید خبری مانع از انتشار بسیاری از اخبار مربوط به اعتراضات مردمی و شکست‌های نظامی شده و تعدادی از نظامیانی که اقدام به انتشار آمار واقعی تلفات ارتش اسرائیل د رفضای مجازی نموده‌اند را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، غزه ، خودسوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسن
۲۳:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
یکی از فواید این جنگ یک ماهه نابرابر این بود که تمام مردم دنیا از کودک و نوجوان و پیر مرد و پیرزن از جنایات رژیم صهیونیستی و بی وفایی حکام مرتجع عرب منطقه نسبت به مردم مظلوم غزه آگاه شدند و اگر کمترین شکی نسبت به این موضوع داشتند به یقین تبدیل شد.
آخرین اخبار