برای ویندوز فون؛

سلامتی و تناسب اندام خود را کنترل کنید + لینک دانلود

Health & Fitness اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا همیشه در بالاترین روند سلامت و تناسب اندام خود بمانید و روش ها و راهنمایی های لازم برای داشتن یک شیوه زندگی سالم را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار بهترین مربی ورزشی را همیشه همراه خود داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Health & Fitness اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا همیشه در بالاترین روند سلامت و تناسب اندام خود بمانید و روش ها و راهنمایی های لازم برای داشتن یک شیوه زندگی سالم را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار بهترین مربی ورزشی را همیشه همراه خود داشته باشید. و طبق اصول ورزش کنید، طبق اصول غذا بخورید و سالم بمانید!
در این اپلیکیشن ابتدا اطلاعاتی از وضعیت جسمانی خودتان مانند قد، وزن و ... را در پروفایل تان وارد می کنید. در ادامه شما می توانید مشخص کنید که دوست دارید بدن تان به چه فرمی باشد و مشخص کنید که تمایل به قوی کردن کدام اعضاء بدن را دارید تا اپلیکیشن برنامه ورزشی مناسب به شما را ارائه دهد.

  

با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید در طول روز میوه ها و ... را که خورده اید را به نرم افزار بدهید و مشخص کنید از هر کدام به چه میزان (چند گرم یا چه تعداد) خورده اید تا اپلیکیشن میزان کالری و مواد معدنی که بدن شما جذب کرده را مشخص کند و راه حل سوزاندن این میزان کالری را هم پیشنهاد می دهد.

  

شما می توانید در هنگام ورزش (پیاده روی یا دویدن و بدن سازی) کمک بگیرید تا میزان کالری، مسافت، زمان، میانگین سرعت شما و ... را مشخص کند. در انتها هم می توانید آنالیزی (برای مثال پیاده روی: میزان کالری و مسافتی را که ورزش کرده اید) را به صورت هفتگی و یا یک ماه دریافت کنید.

  

حجم این برنامه کاربردی 10 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت "Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Health & Fitness" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.


قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1

گزارش از 
حسین جاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار