برای ویندوزفون؛

رساله توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی + لینک دانلود

نرم افزار رساله آیت الله مکارم شیرازی نرم افزاری سبک و کم حجم مخصوص مقلدین این مرجع عالی مقام است که در حال حاضر برای ویندوز فون 8 به بالا منتشر شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از کمبود های ویندوزفون برای کاربران فارسی زبان تعداد کم برنامه های فارسی اسلامی می باشد. از طرفی هم تعدادی از برنامه نویسان بی کار ننشسته و این نقصان را تا حدی جبران کرده اند.
نرم افزار رساله آیت الله مکارم شیرازی نرم افزاری سبک و کم حجم مخصوص مقلدین این مرجع عالی مقام است که در حال حاضر برای ویندوز فون 8 به بالا منتشر شده است. رساله مکارم شیرازی برنامه ای است که می توانید تمام احاکم شرعی مربوط به این فقیه را در آن مشاهده کنید. 

  

برنامه دارای یک رابط کاربری زیبا و رنگارنگ نیز هست و طبقه بندی های خوب و مشخصی از مطالب در برنامه قرار داده شده است. از ویژگی های بارز این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- سبک بودن و سرعت بالای بارگذاری
- کم حجم بودن
- رابط کاربری زیبا 
- کاربر پسند بودن
- دسته بندی دقیق مطابق رساله معظم له
اگر از مقلدان این فقیه هستید می توانید از آن بهره ببرید.

  

حجم این برنامه کاربردی 4 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "Resaleh Makarem" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.


قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1

گزارش از 
حسین جاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی کردانی
۱۹:۴۲ ۰۲ دی ۱۳۹۳
عالی
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۸:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
لطفا برای استفاده در اندرویید هم بذارید
آخرین اخبار