لایه های مصاحبه های سیاسی

پیام یکی از سران فتنه در یک روزنامه!

یکی از روزنامه های صبح امروز در گفتگو با قائم مقام حزب اعتماد ملی پیام مهدی کروبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلها باشگاه خبرنگاران؛ رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با یکی از روزنامه های صبح امروز گفت: در مورد چگونگی فعالیت حزب اعتماد ملی تاکنون چندین جلسه داشته‌ایم و نظرات مختلفی نیز مطرح شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و قرار است در جلسات آینده جمع‌بندی بشود.

منتجب نیا در بخش دیگر سخنان خود گفته است: من معتقدم مجلس نهم ضعيف‌ترين مجالس بعد از انقلاب است و حرکت‌هايش نيز غير اصولي‌ترين حرکت‌هاي پارلمان‌هاي بعد از انقلاب است. اگر بخواهيم مجلسي را مثال بزنيم که حرکت‌هاي سياسي و غيرمنطقي و غيرمردمي در آن موج مي‌زند بايد مجلس نهم را مثال بزنيم. ولي اين به اين معنا نيست که همه نمايندگان مجلس نهم داراي تفکر افراطي هستند.

قایم مقام حزب اعتماد ملی گفته است: در دولت گذشته دفتر حزب را پلمپ کردند، جلوي جلسات ما را مي‌گرفتند و اجازه نمي‌دادند ما فعاليت بکنيم، در دولت آقاي دکتر روحاني بر خلاف دولت گذشته اصرار دارند که ما فعاليت داشته باشيم.

يکي از مسائل ‌ما اين بود که در غياب دبيرکل‌مان چگونه حزب را فعال کنيم؟ با توجه به موقعيتي که ايشان براي ما دارد، نقشي که ايشان در تشکيل حزب داشتند، فداکاريهايي که براي حزب داشتند و سرمايه‌گذاري مادي و معنوي که ايشان داشتند چگونه ما حزب را بدون ايشان فعال کنيم؟

اين ترديد در خيلي از دوستان بود که نکند ايشان تمايلي به فعاليت حزب نداشته باشند. ولي وقتي آقاي کروبي پيغام دادند که من موافق هستم حزب را فعال بکنيد و حتي در شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات حضور فعال داشته باشيد ديگر قاعدتا جاي ترديد براي کسي باقي نمانده است که حزب اعتماد ملي بايد فعاليت بکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۳:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
خدایا ریشه ی هر چی فتنه و فتنه گر رو بحق صاحب الزمان(عج)در کل جهان بخشکون
آخرین اخبار