با موضوع تغذیه و سبک زندگی سالم؛

بازی ایرانی نیما پاییز امسال وارد بازار گیم می‌شود + عکس

بازی رایانه‌ای نیما که دارای سبک آرکید است با پایان مراحل تولید، اوایل پاییز ۹۳ وارد بازار گیم می‌شود. برای مشاهده عکس و جزییات بیشتر این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شورای صدور پروانه ساخت این بنیاد پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای "نیما" به تهیه کنندگی و نویسندگی صادق جبلی، برای شرکت طراحان سفید در حوزه تلفن همراه مجوز تولید صادر کرد. این بازی در استودیو موبایل طراحان سفید، واقع در مشهد مقدس در حال ساخت است.



داستان بازی نیما با محوریت کسب روزی حلال، تغذیه و سبک زندگی سالم و با پیروی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع افزایش جمعیت نگارش یافته است. بازی رایانه‌ای نیما مخصوص تلفن همراه با سیستم عامل‌های Android ،iOS و Windows Phone و در سبک Action/Runner در حال ساخت بوده و دارای سبک داستانی بازی طنز است.



گیم پلی جذاب، نوآوری‌های گرافیکی، امکان بازی کردن آنلاین، امکان ویرایش شخصیت ها و ابزارها از امکانات این بازی به شمار می‌رود. بر اساس اعلام اعضای شرکت طراحان سفید، زمان انتشار عمومی این بازی ابتدای پاییز ۱۳۹۳ خواهد بود. همچنین وب سایت رسمی بازی رایانه‌ای نیما به آدرس NimaGame.ir در دسترس عموم است.



بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است. متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی‌های رایانه‌ای» می‌توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۲۲:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
آیا این اشتباه نیست که این خانم(عکس آخر) بدون حجاب کامل در یک بازی ایرانی طراحی شده.ما یک مملکت اسلامی هستیم.لازم نیست که غربی ها برنامه تهاجم فرهنگی بچینند خودمان کاریهایشان را انجام میدیهیم.
آخرین اخبار