گزارش دادگاه مهدی هاشمی/

پایان چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی

پایان چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش از سوی قاضی مقیسه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی" صبح امروز دوشنبه(27مردادماه) در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

**12:45 چهارمین جلسه دادگاه به پایان رسید.

** 09:19 آغاز چهارمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی

چهارمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی و وکلای وی به دفاع در مقابل اتهامات مطروحه در کیفرخواست اختصاص دارد.

** 09:15 "محمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" دقایقی پیش قبل از ورود به جلسه رسیدگی به پرونده موکلش در دادگاه انقلاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: این چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است.
 
وی در ادامه در خصوص اتهامات وارده به موکلش مدعی شد: اتهامات وارد شده به مهدی هاشمی مشخص است اما ما هیچ کدام از این اتهامات را قبول نداریم و این اتهامات نه امنیتی است و نه اقتصادی بلکه صرفا سیاسی است.
 
وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا پرونده استات اویل هم در جلسه دادگاه مهدی هاشمی مطرح است بیان داشت: موضوع استات اویل هم در پرونده وی مطرح است اما این موضوع هم صرفا جنبه سیاسی دارد.  
 
علیزاده طباطبایی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر توصیات جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: این جلسه غیرعلنی است و ما نمی‌توانیم جزییات آن را منتشر کنیم و آن مقدار هم که مهدی هاشمی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده منافی قانون نیست.

** 09:10 برخورد نامناسب فاطمه هاشمی با خبرنگار صدا و سیما

مهدی هاشمی پیش از ورود به دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران حاظر نشد و خبرنگار صدا و سیما را مورد خطاب قرار داد و از رفتار رسانه ملی انتقاد کرد.

فاطمه هاشمی هم که وی را همراهی می‌کرد،‌ هنگام مواجهه با خبرنگاران ضمن برخورد نامناسب، به خبرنگار صدا و سیما گفت که با تلویزیون مصاحبه نمی‌کنم.


** 09:10 مهدی هاشمی وارد دادگاه انقلاب شد.

گفتنی است؛ جلسات اول تا سوم رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در روزهای 11 و 12 مردادماه جاری طی سه جلسه در دادگاه انقلاب تهران به صورت غیرعلنی برگزار و در این سه جلسه کیفرخواست وی قرائت شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار