جشنواره رالی تور خانوادگی کیش

همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در برگزاری جشنواره رالی تور خانوادگی کیش

با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، جشنواره رالی با شعار «کیش بهشت خانواده» در شهریور 1393 در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل این کانون با بیان این مطلب افزود: امور فنی و تخصصی جشنواره رالی تور خانوادگی کیش که توسط معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیشنهاد شد، توسط اداره اتومبیلرانی این کانون طراحی و بر اجرای آن نظارت می شود.
 
وی با اشاره به مأموریت ها و رسالت های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه های مختلف گردشگری، اتومبیلرانی و فرهنگ سازی در زمینه های سفر و رانندگی ایمن، اهداف برگزاری این رالی تور را توسعه گردشگری، ترویج فرهنگ سفر با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ایجاد بستر مناسب برای تعامل و مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف به منظور تسهیل در امر سفر برای مردم برشمرد و گفت: باتوجه به عضویت کانون در فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی(FIA) و وظایفی که این نهاد بین المللی در حوزه برگزاری رالی های گردشگری و خانوادگی بر عهده کانون نهاده است، طراحی، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر چنین برنامه هایی از وظایف ذاتی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به حساب می آید که عموماً این رالی ها دارای اهداف مشترکی به ویژه در زمینه ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و نیز گسترش فرهنگ سفرهای خانوادگی هستند.
 
ایرجی در ادامه با اشاره به مشارکت و همکاری سایر نهادهای مرتبط در حوزه های سفر، اتومبیلرانی و اطلاع رسانی، از تعامل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور ناجا، صداوسیما و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علاوه بر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با سازمان منطقه آزاد کیش، در اجرای این جشنواره خانوادگی خبر داد.
 
وی با ابراز امیدواری از برگزاری با شکوه و موفقیت آمیز رالی تور خانوادگی کیش، افزود: ما در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به دنبال اجرای برنامه های متنوعی در بخش های مختلف حوزه اتومبیلرانی از جمله برپایی نمایشگاه های تخصصی، برگزاری رالی های خانوادگی، گردشگری و خودروهای تاریخی و کلاسیک و نیز برنامه های سفر محور برای اشاعه فرهنگ صحیح راندن، ایمن راندن و به تبع آن آسودگی و آرامش در سفرهای جاده ای هستیم.
 
ابوالقاسم ایرجی در پایان به نقش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در بخش فنی و تخصصی رالی تور خانوادگی کیش اشاره کرد و گفت: کانون ضمن برنامه ریزی، آموزش، تنظیم آیین نامه مسابقات و سایر ابعاد فنی رالی، خدمات رایگان امداد خودرویی در تمام طول مسیر جشنواره به شرکت کنندگان ارائه می کند. در این راستا تمامی واحداهای امدادی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کلیه مسیرها و جاده ها به صورت آماده باش برای کمک و یاری رساندن به مسافران محترم و شرکت کنندگان در رالی، حاضر خواهند بود. ضمن آنکه شماره تلفن های 09669 و 6423(021) به طور شبانه روزی آماده پذیرش درخواست ها برای ارائه خدمات امداد خودرویی می باشد.
 
گفتنی است جشنواره رالی  تور خانواده (کیش بهشت خانواده) در شهریور امسال از سراسر کشور تا جزیره زیبای کیش برگزار می شود و در پایان مسیر تسهیلاتی از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برای اقامت، خرید، تفریحات ساحلی، کنسرت ها، تورهای گردشگری جزیره و حمل خودروها از بندر چارک تا جزیره کیش و غیره به شرکت کنندگان در رالی ارائه می گردد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دبیرخانه جشنواره رالی تور خانوادگی کیش به نشانی WWW.FAMIRALLY.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار