براي رايانه؛

GRID Autosport رانندگي در نسل هفتم + دانلود بازي

اگر Grid Autosport را تجربه کنید، اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است، زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد.

نام بازی: Grid Autosport سازنده: Codemasters ناشر: Codemasters سبک: مسابقه‌ای پلتفرم: PC – X360 – PS4 امتیاز: 6.0

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از كليك؛ سبک رانندگی در نسل هفتم از اقبال بسیار خوبی برخوردار بود. هم حرفه‌ای‌ها و هم تازه‌کارهای این سبک با عناوین مطرحی پا به میدان گذاشتند تا هم دل بازیکنان را شاد کرده، هم علاقه خود را به خودرو نشان دهند (عناوینی مثل فورزا و توجه آنها به جزئیات واقع‌نمایانه، شاهدی بر این مدعاست). دو تا از عناوین خوش ساخت و مطرح این سبک، به سری Grid مربوط است که با نام Race Driver: Grid و Grid 2 به بازار عرضه شده و امتیازات زیادی را کسب کرده‌اند. تازه‌ترین قسمت این سری بازی بتازگی و با نام Grid Autosport عرضه شده که اگر بخواهیم صادقانه درباره‌اش نظر بدهیم، باید بگوییم در سطح انتظار ظاهر نشده است. البته افت کیفی بازی‌ها در پایان یک نسل، امری طبیعی است و بزرگنمایی بیش از حد آن نیز منصفانه نیست، اما با چند ساعت تجربه‌ این عنوان برای بازیکن مسجل می‌شود کم‌کاری‌هایی شده است.

یکی از واضح‌ترین تغییرات این قسمت، حذف حال و هوای بیش از حد جوان‌پسندانه و اغراق‌آمیز آن است که با توجه به مخاطب، ممکن است یک تغییر پسندیده یا منحوس به نظر بیاید. این قسمت اصراری بر تحمیل حالت داستانی ضعیف و سخره‌آمیز نداشته و بدون هیچ حرف و حدیثی سراغ اصل مطلب می‌رود. به هر حال پس از یک نسل تمرکز افراطی روی ارائه‌ روایت در هر جای مربوط و نامربوط، مدتی است سازندگان به تجربه‌ خالص بازی روی آورده‌اند. از همان ابتدای بازی به مدهایی مثل Touring Car Event، Street Race، Night Time Endurance، Time Trial و Drift دسترسی خواهید داشت و مقدار شرکت شما در هر مد، بستگی به سلیقه و علایق شخصیتان خواهد داشت.

مدهای بازی به پنج شاخه‌ اصلی تقسیم شده‌اند که پیشروی در هر یک به شکلی مستقل صورت می‌پذیرد. در حالت Touring Car Event ماشین‌ها در هم می‌لولند و برای کسب مقام اول رقابت می‌کنند. در حالت Endurance، باید مسابقات طولانی‌تری را انجام داده و در طول آن، حواستان به تایرها نیز باشد. در حالت Open-Wheel کنترل خودروهای فرمول یک سطح پایین را به عهده می‌گیرید و در حالت Tuner خودروهای قدرتمند ژاپنی و عضلانی آمریکایی در اختیارتان خواهد بود. در حالت Street نیز در مسابقاتی شرکت خواهید کرد که در مسیرهای خیالی در شهرهای معروف برگزار می‌شوند.

در آغاز هر یک از مسابقات، می‌توانید یک دیسیپلین انتخاب کرده و آن را تقویت کنید. بازی‌ این طور وعده می‌دهد که پس از تجربه‌ همه‌ دیسیپلین‌ها می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و تا انتها تقویت کنید. منتها چنین اقدامی، دست شما را برای شرکت در مهم‌ترین مسابقات بازی خواهد بست.

امتیازات هر دیسیپلین، مستقل به دست می‌آید، اما برای ورود به مهم‌ترین مسابقات بازی، موسوم به Grid، لازم است که در تمام آنها به یک درجه‌ خاص برسید. این به معنای آن است که نمی‌شود در طول بازی فقط به یک یا چند مد بچسبید و با آنها خود را سرگرم کنید و باید در تمام آن‌ها خود را بیازمایید.

مشکل از اینجا آغاز می‌شود که با وجود مدهای متعدد و چند خودرو، بعید نیست بعضی از آنها برای بازیکن ناخوشایند بوده و نادیده گرفته شوند. قطعا کسانی پیدا می‌شوند که از نحوه‌ کار خودروهای عضلانی خوششان نیاید یا اصلا میانه‌ خوبی با چالش‌های زمانی نداشته باشند. همین امر باعث می‌شود بازیکن در این موارد به یافتن ساده‌ترین راه برای رفع و رجوع کردن، آنها را از سر باز کند تا فرصت پرداختن به مدهای مورد علاقه فراهم شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای صعود سریع‌تر، بالا بردن سختی بازی است. تنظیم هوش مصنوعی روی درجه‌ مشکل، حذف خطوط مسیر، خاموش کردن کنترل حرکت و اجبار به استفاده‌ صرف از دوربین داخل خودرو، سطح بازیکن را به سرعت فزاینده‌ای افزایش خواهند داد. البته اگر یک تازه‌وارد در دنیای بازی‌های رانندگی هستید، بهتر است درجه‌ صدمات به خودرو را روی پایین‌ترین سطح تنظیم کنید. هر چه باشد اول شدن در ساده‌ترین حالت، عایدی‌های بیشتری نسبت به آخر شدن در سخت‌ترین حالت دارد!

فارغ از درجه‌ سختی، باید خود را با نحوه‌ عملکرد خودروها در مدهای مختلف وفق دهید. در حالت Tour ، بخشندگی بیشتری را نسبت به صدمات وارده به خودروها شاهد هستیم. همچنین ترمز زدن با وقفه یا دریفت‌های کوچک، اثر محسوسی در کاهش سرعت نخواهند داشت. در مقابل، خودروهای حالت Open-Wheel به دقت بیشتری نیاز دارند. با کمی خطا در گاز دادن پس از پیچ، ممکن است کنترل خودرو را از دست بدهید.

البته غیر از تمام گفته‌ها، با یک بازی شبیه‌ساز طرف نیستیم و هم تازه‌واردان با کمی وقت سپری کردن با کنترل‌های آن خو می‌گیرند، هم کهنه‌کاران ریسینگ‌باز آن را با سرانگشت خود بازی خواهند داد. به طور کلی کنترل‌ها خیلی ساده‌تر از آنچه از یک خودروی واقعی انتظار دارید، پاسخ می‌دهند.

هوش مصنوعی از قبل بهتر شده و تنوع بیشتری را به نمایش می‌گذارد. بعضی از رقبا حالت خصمانه‌تری داشته و ممکن است حرکات نامعقولی از آنها سر بزند، در حالی که برخی دیگر کاملا محافظه کار بوده و برای گاز دادن به دنبال فضای باز و عاری از پیچ و خم می‌گردند. همین باعث شده که G:A عاری از هیجان نباشد و هر لحظه انتظار خطری نو، از زاویه‌ای غیرمنتظره را داشته باشید.

هوش مصنوعی در حالت Tour به بهترین نحو عمل کرده و مسابقاتی سرشار از رقابت را رقم می‌زند. اما در دو حالت Open-Wheeled و Endurance، به دلیل سازگار نبودن سبک هوش مصنوعی با آنها، شاهد اتفاقات ناخوشایندی هستیم. گاهی ممکن است چند بار یک مسابقه را از نو آغاز کنید، چون یکی از رقبایی که شخصیت تندخو دارد با یک حرکت باعث تصادف در قسمت‌های بسته و در هم تنیدن خودروها می‌شود. چنین وقایعی حتی ممکن است بازیکن را به اقدامات نامتعارفی چون راندن در چمن کنار مسیر ترغیب کند.

در نهایت می‌توان این‌طور برآورد کرد که G:A برای آن دسته از افراد است که دوست دارند تمام عناوین سبک مورد علاقه‌ خود را تجربه کنند. اگر فقط دنبال کلاس الف‌ها هستید، بهتر است چشم خود را روی آن ببندید، اما اگر تنوع را در هر شکل و صورتی دوست دارید، این عنوان راضیتان خواهد کرد.





حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD3000 or AMD HD2000 Series or NVIDIA Geforce 8000 Series Series
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards •Intel HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series • AMD Radeon HD2000 Series, HD3000 Series, HD4000 Series, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series, R7 Series, R9 Series •    NVIDIA GeForce 8000 Series, 9000 Series, GTX200 Series, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series, GTX700 Series •    AMD Fusion A8 or higher

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit or Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7 or AMD FX Series
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD5200 or AMD HD7000 Series or NVIDIA GTX600 Series minimum 1GB RAM
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard

 

source دانلود بازی GRID Autosport برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی GRID Autosport برای PC توجه: فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی GRID Autosport برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۱:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
منبعش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد طلا
۱۰:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
بدلیل سرعت بسیار بالای اینترنت کشورمان دانلود این برنامه بسیار با سرعت صورت میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۴:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
بابا چرا تمامی فایل های دانلودی شما فقط یک صفحه سفید است که اجرا نمیشه
United States of America
عباس
۱۳:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام رم کامپیوتر من2هست گرافیکم1و سی پی یو من1.6 و ویندوز7دارم نصب میشه؟؟؟
United States of America
علی
۱۳:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام لطفا بازی flatout3 را هم معرفی کنید
آخرین اخبار