رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان؛

تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه و تنها به مجمع آن مربوط می‌شود

ناظمی با رد اخبار برخی سایت‌ها مبنی بر دستور گودرزی به کفاشیان برای عزل مدیران خود تاکید کرد ارکان تصمیم‌گیری فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه مشخص است و وزارت ورزش هیچ دخالتی در این مورد ندارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره اخبار برکناری سه تن از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با نظر وزارتخانه گفت :  ارکان تصمیم گیری فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه آن مشخص است و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در این مورد ندارد .

ناظمی افزود : خاطره تلخ هجده ماه تعلیق فوتبال کشور و ورود بیگانگان به مسایل داخلی که با بی تدبیری مدیران وقت ورزش ایران صورت گرفت هنوز در ذهن فوتبال دوستان و جامعه ورزش هست و گودرزی به عنوان یک متخصص ورزش و آگاه به قوانین و اساسنامه های بین المللی ، هیچگاه به این موضوع  ورود نمی کند و مطمئنا هرگونه تغییرات مدیریتی با نظر رییس فدراسیون و در نهایت مجمع آن خواهد بود.

مازیار ناظمی با رد اخبار برخی سابت‌ها مبنی بر اولتیماتوم وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال گفت : گودرزی به مسایل و وقایع فوتبال و فدراسیون آن اشراف کامل دارد ولی به این معنا نیست که شخصا به موضوعات آن ورود کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان همچنین با مطلوب توصیف کردن فضای امید و آرامش در ورزش ایران در آستانه بازی‌های آسیایی کره جنوبی گفت : هماهنگی و همراهی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای موفقیت در بازی‌های آسیایی کم نظیر است و امیدوارم با همت جوانان ایران و تدبیر مدیران ورزشی بهترین نتیجه از آن کاروان ایران در دو رویداد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کره جنوبی شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.