شماره ۷۱؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.



 

براي رايانه؛
سبک رانندگی در نسل هفتم از اقبال بسیار خوبی برخوردار بود. هم حرفه‌ای‌ها و هم تازه‌کارهای این سبک با عناوین مطرحی پا به میدان گذاشتند تا هم دل بازیکنان را شاد کرده، هم علاقه خود را به خودرو نشان دهند (عناوینی مثل فورزا و توجه آنها به جزئیات واقع‌نمایانه، شاهدی بر این مدعاست). دو تا از عناوین خوش ساخت و مطرح این سبک، به سری Grid مربوط است که با نام Race Driver: Grid و Grid 2 به بازار عرضه شده و امتیازات زیادی را کسب کرده‌اند. تازه‌ترین قسمت این سری بازی بتازگی و با نام Grid Autosport عرضه شده که اگر بخواهیم صادقانه درباره‌اش نظر بدهیم، باید بگوییم در سطح انتظار ظاهر نشده است. البته افت کیفی بازی‌ها در پایان یک نسل، امری طبیعی است و بزرگنمایی بیش از حد آن نیز منصفانه نیست، اما با چند ساعت تجربه‌ این عنوان برای بازیکن مسجل می‌شود کم‌کاری‌هایی شده است.

 


 

هنر جنگ با میوه‌ها؛
فروت کرفت اولین کارت بازی آنلاین در ایران است که توسط یک گروه توسعه دهنده جوان ایرانی طراحی و تولید شده است. موضوع بازی فروت کرفت به این صورت است که انبوهی از کارت‌ها و میوه‌های جنگجو در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما در این بازی می‌توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و ایران به رقابت بپردازید و حتی با دوستان خود به صورت قبیله‌ای متحد شوید. فروت کرفت گرافیک بسیار جذابی دارد و در تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی به راحتی قابل اجراست، چرا که به دلیل آنلاین بودن، بازی به گونه‌ای طراحی شده است که در اتصال‌های اینترنتی کم سرعت مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

 



برای پلتفرم جاوا؛
اگر از علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز و شبیه ساز در تلفن های همراه هستید، با دانلود و نصب این بازی Crazy horse rider می توانید رشته ی ورزشی سوارکاری را در گوشی های دارای پلتفرم جاوا شبیه سازی کنید. در بازی شما دارای یک اسب دیوانه هستید، که مسئولیت دارید آن را آرام کنید و پس از آن با او در مسابقات شرکت کنید و از مسیر های پر چالش عبور کنید و برای کسب بهترین امتیازات باید از موانع دشوار عبور کنید. در صورتی پیروز خواهید شد که بتوانید از بهترین ترفندها برای مدیریت اسب خود استفاده کنید.
 
 


 
Candy Crush Saga؛
بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. محبوبیت این بازی تا حدی بوده که بیش از 300 میلیون بار دانلود شده است و توانسته از 5 امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast می‌باشد و شما باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های هم رنگ مراحل بازی را به پایان برسانید. مراحل جدید، گرافیک 3D، گیم پلی ساده و روان، مراحل آسان و سرگرم کننده، شکلات‌های رنگی متعدد از ویژگی‌های این بازی است.



برای رایانه، اندروید، iOS؛
شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک بازیگوش هستید که با اسپری‌های خود متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید، به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. در این نسخه از بازی شما در شهر Paris هستید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. توجه داشته باشید که در نسخه رایانه‌ای این بازی به جای حرکت با کلیدهای مکان نما، فقط و فقط از ماوس برای این کار استفاده خواهید کرد.
تغییرات: نسخه اندروید به روز شد - نسخه iOS اضافه شد


 

برای اندروید، آیفون؛

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود تلفن‌های هوشمند به بازار بازی‌های متعددی برای این تلفن‌های هوشمند عرضه می‌شود، که از این دست بازی‌ها می‌توان به بازی‌های آموزشی اشاره کرد. حال در این بسته قصد داریم تا چند بازی آموزشی را برای کودکان شما معرفی کنیم.

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اگر توانایی رانندگی با اتومبیل، کامیون و اتوبوس را ندارید، می توانید با نصب این بازی School driving 3D در تلفن همراه هوشمندتان، یک آموزشگاه رانندگی کامل را به همراه خود داشته باشید. حتما می دانید که برای دریافت گواهینامه رانندگی با هر وسیله، باید در ابتدا نمره ی لازم در امتحان آیین نامه به دست بیاورید تا نوبت به امتحان عملی برسد، پس در ابتدا سعی کنید به سوالات فنی و تئوریک پاسخ صحیح دهید تا نوبت به آموزش رانندگی به صورت عملی شود. در مرحله عملی باید با رعایت قوانین به درستی رانندگی کنید تا بتوانید گواهینامه رانندگی خود را اخذ کنید.
 

 




برای اندروید؛
مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.

 


 

 

برای ios؛
شاید در این زمان ساخت پل به دلیل استفاده از ابزار و فناوری های علمی مختلف آسان باشد، اما ساخت پل در قرون وسطی با استفاده از ابزار هاي اولیه کار آسانی نیست. شما وظیفه دارید در بخش های مختلف اعم از: ایجاد ارتباط بین شهرها، ایجاد ارتباط بین شهر و قلعه، ایجاد مسیر عبور برای سربازان و ... اقدام به پل سازی کنید. کشور شما با مغولان در جنگ است و وظیفه دارید با ساخت پل هایی مستحکم سربازان و مهمات جنگی را به میدان نبرد برسانید، در ساخت پل ها دقت کنید، اگر پل ها دارای استقامت مناسب نباشند و خراب شوند، سبب از بین رفتن سربازان و شکست کشورتان خواهید شد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود 40 مرحله مختلف، مجموعه ای از طرح ها برای تنوع در ساخت پل ها، گرافیک جذاب و ... اشاره کرد.
 

 

 

 



گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار