مدیر کل حمل و نقل وترافیک شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

افتتاح مترو هشتگرد تا پایان سال

صالحی گفت : پروژه مترو هشتگرد پیشرفت 70 درصدی داشته ودر صورت اختصاص تسهیلات 150 میلیارد تومانی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

رجب صالحی در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه 10 پروژه قطارشهری درشهرهای جدید کشوردرحالا اجرا است گفت: 5  پروژه از این تعداددرمرحله اجرا و 5 پروژه درمرحله طراحی قرار دارد.

وی درادامه افزود: شهر هشتگرد، گلبهاردرخراسان رضوی، پرند در استان تهران ، فولاد شهر و بهارستان درشهر اصفهان ازجمله شهرهای جدیدی هستند که مترو درآنها تا چند ماه آینده اجرایی می شود.


صالحی درادامه اظهار داشت: شهرهای پردیس، سهند و صدرا از جمله شهرهایی هستند که پروژه مترو در حال مطالعه است.


مدیر کل حمل و  نقل وترافیک شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه بروزترین پروژه قطار شهری هشتگرد است گفت: این مترو از هشتگرد به گلشهر کرج متصل می شود و از آنجا مستقیم به مترو تهران وصل می‌شود.


صالحی در ادامه توضیح داد: پروژه مترو هشتگرد پیشرفت 70 درصدی داشته ودر صورت اختصاص تسهیلات 150 میلیارد تومانی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.


وی درادامه اظهار داشت: در صورتی که این پروژه افتتاح نشود روزانه 50 هزار نفر ازاین منطقه رفت و آمد می‌کند و این امر باعث افزایش ترافیک بسیار در اتوبان تهران- کرج میشود.


مدیر کل حمل و  نقل وترافیک شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه خاطر نشان کرد: درصورتی که اعتبارات پروژه مترو هشتگرد از ردیف بودجه ملی و فروش زمین و تهاتر آن اعطا شود این پروژه تا چند ماه آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهند ، صدرا ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
الان4 ساله قراره افتتاح بشه ولی تاکی آخه باید صبرکنیم
آخرین اخبار