گل محمدی:اگر با محرومیت ما مشکلات داوری درست می‌شود یکسال محرومم کنید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ‌به خاطر دست زدن برای داور بازی با پرسپولیس روز قبل از مسابقه محروم شدم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با فارس، در مورد تساوی دو بر دو مقابل راه‌آهن گفت: متاسفانه برخلاف جریان بازی در نیمه اول گل خوردیم و در نیمه دوم تمام بازی دست ما بود اما حریف 10 نفره دفاع می‌کرد با این حال توانستیم یک گل بزنیم و در دقایق آخر هم مجبور به بازی مستقیم شدیم که فکر می‌کنم در آخرین دقیقه گل مساوی را زدیم.

وی در مورد اینکه ظاهرا البرز حاجی‌پور در این مسابقه خوب قضاوت نکرده،‌گفت: حاجی‌پور بد قضاوت نکرد و تا جایی که می‌توانست خوب سوت زد. من گلایه‌ای از او ندارم هر چند در چند هفته اول لیگ با بدشانسی‌هایی مواجه بودیم و از ناحیه داوری هم در باز‌ی‌های گذشته لطمه خوردیم و پنالتی که ما از 50 متری دیدیم در بازی‌های گذشته از ما نگرفتند اما نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.

گل‌محمدی در مورد محرومیت و جریمه‌اش به خاطر مصاحبه علیه داوری گفت: آنقدر که در مورد داوری صحبت کردم خسته شدیم. صحبت کردن در مورد داوری هم تاثیری ندارد به جای آنکه به درد دل ما گوش کنند ما را محروم می‌کنند اگر با محرومیت ما مشکلات داوری حل می‌شود یک سال من را محروم کنند تا مشکلات داوری به طور کامل حل شود.

وی در مورد دلیل محرومیتش در بازی با راه‌آهن گفت: تا جایی که من اطلاع دارم برای محرومیت در یک مسابقه باید 72 ساعت قبل به بازیکن یا مربی محروم این مسئله را ابلاغ یا اعلام کنند اما در مورد من و مجتبی حسینی روز قبل از مسابقه اعلام شد که محروم هستیم. شاید هم اطلاعات من درست نیست. اما من به خاطر اینکه در بازی با پرسپولیس برای داور دست زدم در این مسابقه محروم شدم.

گل‌محمدی در مورد عملکرد فنی خود در ذوب‌آهن و اینکه در 4 هفته اول نتایج خیلی خوبی نگرفته،‌گفت: تیم ما بد بازی نمی‌کند بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و من از شیوه بازی رضایت دارم البته خیلی راحت گل می‌خوریم و خیلی سخت گل می‌زنیم اما آن هم در حالی که بیش از 10 موقعیت گل در هر مسابقه داریم. گل‌های بدی هم می‌خوریم که بیشتر به خاطر اشتباهات بچه‌گانه بر روی اتفاقات است.من به آینده تیم ذوب‌آهن امیدوارم و مطمئنم این تیم در بازی‌های آینده خوب نتیجه خواهد گرفت البته همانطور که گفتم مشکلات داوری هم در عملکرد تیم ما تاثیر داشت.

وی در مورد اینکه ظاهرا برخی جریانات علیه او در اطراف تیم ذوب‌آهن فعالیت می‌کنند، گفت: من خیلی مسائل را می‌دانم اما نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم زیرا تیمم به آرامش نیاز دارد. اینکه بعد از بازی با پرسپولیس که بازیکنان ما بسیار عملکرد خوبی داشتند برخی شیطنت می‌کنند افرادی که من اسمشان را هوادار ذوب‌آهن نمی‌گذارم علیه ما شانتاژ می‌کنند تا با داد و فریاد اعتراضشان را نشان دهند بیانگر این است که قصد و غرضی دارند. آنهم در حالی که بازیکنان ما مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های لیگ را انجام دادند و عملکردشان بسیار خوب بود اما عده‌ای اندک علیه ما شیطنت می‌کنند که گفتم هوادار ذوب‌آهن نیستند.

وی در مورد دلیل غیبت قاسم دهنوی در شب قبل از مسابقه با راه‌آةن گفت:‌واقعا دلیل این مسئله را نمی‌دانم. دهنوی در فهرست ما قرار داشت اما به یک باره پیغام داد به اردو نمی‌آید. در این مورد باید با باشگاه صحبت کنم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید ذوب‌آهن گفت:‌ من از بازیکنانی که در این فصل برای ذوب‌آهن جذب کرده‌ایم، انتظارات بیشتری دارم. من روی آنها حساب کرده‌ام. اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ام انتظاراتی که من داشته‌ام را برآورده کنند. آنها باید عملکرد بهتری از خود نشان دهند.
-
برچسب ها: گل محمدی ، محرومیت ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.