فعالیت های فرهنگی و ارشادی در فرودگاه ها تقویت شود

جانشین فرمانده ناجا گفت: متاسفانه بعضی از فرودگاه های کشور گویا تافته جدا بافته از جمهوری اسلامی ایران هستند؛ البته عمده مسافرین موارد فرهنگی و اجتماعی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین اشتری "در همایش ارتقاء خدمات رسانی در سایه امنیت پایدار با اشاره به این که هدف ما ارتقاء امنیت و خدمات رسانی است اظهار داشت: لازمه این دو ماموریت هماهنگی و همدلی میان دستگاه های مربوطه و سه ضلع آن یعنی سپاه، مجموعه هواپیمایی و صنعت و پلیس است.
 
وی ادامه داد: گرچه یکسری از توافقات باید در قالب پروتکل ها باشد اما آنچه مهم است این است که باید بپذیریم که همه در یک مسیر و در راستای رسیدن به این اهداف گام برداریم.
 
این مقام ارشد انتظامی به ناامنی های اطراف کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز ایران به عنوان کشوری امن در دنیا شناخته شده و بر اساس شاخص های جرایم ، در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.
 
سردار" اشتری "با اشاره به این که پیشانی و محل معرفی کشور به خارجی ها فرودگاه است گفت: باید بهترین برخوردها در این مکان صورت بگیرد و سرعت و دقت عمل در این حوزه نشانگر پیشرفت کشور است.
 
اشتری در خصوص برخورد پلیس با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در فرودگاه ها گفت: ما یک جامعه اسلامی هستیم و برای برخورد با این گونه ناهنجاری ها باید هماهنگی هایی وجود داشته باشد که اگر ماموری با یک ناهنجاری برخورد کرد برخی دیگر عمل وی را زیر سوال نبرند.
 
وی افزود: البته ما به عنوان یک دستگاه انتظامی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر داریم اما موافق تندروی و بی تدبیری در برخورد با این گونه موارد نیستیم چراکه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ظرافت های خاص خود را دارد.
 
به گفته" اشتری" فعالیت در این حوزه را نباید متوقف کرد بلکه در این حوزه، باید مجموعه ها هماهنگ عمل کنند.
 
جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از فرودگاه های کشور گویا تافته جدا بافته از جمهوری اسلامی ایران هستند؛ البته عمده مسافرین موارد فرهنگی و اجتماعی را رعایت می کنند.
 
درپایان سردار "اشتری" تاکید کرد: فعالیت فرهنگی و زیربنایی و ارشادی باید تقویت شود و اجازه ندهیم که محیط برای افراد ناهنجار مناسب باشد، چراکه حضور آنان باعث آزار خانواده ها و متدینان می شود؛ پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود و با هماهنگی دستگاه قضا با هنجارشکنان به عنوان جرم مشهود در نهایت ادب و احترام برخورد می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار