مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: قیمت های جدید محصولات سایپا و ایران خودرو با کاهش 3 تا 5 درصدی اعلام شد ، سکه 943 هزار تومان/ طلای 18 عیار 96 هزار تومان/دلار 3106 تومان،‌افزایش قیمت صنایع لبنی توسط واحدهای خصوصی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

قیمت های جدید محصولات سایپا و ایران خودرو با کاهش 3 تا 5 درصدی اعلام شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/29/2527529_949.jpg

پس از تشکیل جلسه بررسی قیمت خودرو که با حضور خودروسازان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات پرتیراژ خود را با هدف افزایش رضایتمندی هموطنان گرامی کاهش داد .

سکه 943 هزار تومان/ طلای 18 عیار 96 هزار تومان/دلار 3106 تومان
 امروز بازار سکه در پی کاهش نسبی طلای جهانی و دلار داخل از ارزش سکه ها کاست که در این میان سکه تمام بهار آزادی 1500 تومان تقلیل یافت.

نرخ سود سپرده های کوتاه مدت روزشمار 10 درصداست / برخورد با بانک های متخلف
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه‌ ای به کلیه بانکها و موسسات اعتباری تحت نظارت خود اعلام کرد از تاریخ 1393/6/1 نرخ های سود سپرده های کوتاه مدت روزشمار 10 درصد می باشد.

تداوم بارش ها در شمال غرب، غرب، دامنه هاي زاگرس، دامنه هاي البرز/ تهران، صاف و 33 درجه
طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه هاي مرکزي و جنوبی زاگرس، دامنه هاي مرکزي البرز در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که شدت بارش ها امروز دراستان هاي واقع در دامنه هاي مرکزي و جنوبی زاگرس و برخی مناطق شمال غرب کشور خواهد بود.

ایران خودرو جزئیات قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد

 گروه صنعتي ايران خودرو پس از تشكيل جلسه بررسي قيمت خودرو با اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس و همچنين نظر شوراي ملي رقابت، قيمت برخي محصولات پرفروش خود را با هدف افزایش رضایت هموطنان کاهش داد.

افزایش قیمت صنایع لبنی توسط واحدهای خصوصی

 اسماعیلی گفت: طبق مصوبه‌ای که در 93/4/9تصویب شد واحدهای تولیدی تحت نظارت ما بعد از ماه رمضان به دلیل عدم حمایت دولت قیمت محصولات خود را افزایش دادند.

نرخ سود سپرده های کوتاه مدت روزشمار 10 درصداست / برخورد با بانک های متخلف

 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه‌ ای به کلیه بانکها و موسسات اعتباری تحت نظارت خود اعلام کرد از تاریخ 1393/6/1 نرخ های سود سپرده های کوتاه مدت روزشمار 10 درصد می باشد.

تلاش شاخص بعد از یک هفته کارساز شد/ شاخص تا مرز 74 هزار واحد پیش رفت
 امروز چهارشنبه 29 مرداد در جریان معاملات تالار بورس به تعداد 438 هزار و 795 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 245 هزار و 885 ریال در 29 هزار و 112 نوبت معاملاتی دادوستد شد.

عرضه انواع تیرآهن ذوب آهن اصفهان در روز چهارشنبه

روز چهار شنبه 29 مرداد ماه، بورس کالای ایران شاهد عرضه بیش از 92 هزار تن انواع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان است. ضمن آن که سنگ آهن دانه بندی، قیر و گوگرد گرانوله عرضه را در تالار صادراتی تجربه می کند.

ایران پنجمین کشور مصرف کننده طلا و جواهر/ سهم ناچیز ایران از صادرات طلا
عضو اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: ایران پنجمین کشور مصرف کننده طلا و جواهردر جهان است و روزانه 1.5 تن طلا و جواهر در کشور داد و ستد می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار