چهار بند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکل کاهش رتبه بازنشستگان فرهنگی حل می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا پایان شهریور ماه فکر می‌کنم بتوانیم با صندوق بازنشسته کشوری در حل مشکل تقلیل یک رتبه بازنشستگان فرهنگی به توافق برسیم.

اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تقلیل رتبه فرهنگیانی که از سال 89 به بعد بازنشسته می‌شوند گفت: این مشکل برای همه‌ معلمین  است زیرا صندوق بازنشسته کشوری در واقع متولی تحقق این حکم است بنابراین تنها به معلمین شهر تهران اختصاص ندارد و همچنین از طرفی دیگر با توافقات صورت گرفته  مقرر شد بخشی از این اعتبار را از سایر منابعی که در حال تدارک آن هستیم تامین نماییم و  بخشی دیگر را از همکارانی که در این تبدیل احکام ذی نفع هستند تامین کنیم.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم تا پایان شهریور ماه بتوانیم با صندوق بازنشسته کشور به توافق برسیم که  این احکام صادر و مطالبات  این فرهنگیان نیز پرداخت شود.

چهار بند در پاسخ به سوال چگونگی بازنشستگی معلمان از شهریور ماه با همان رتبه ای که دارند گفت: آن‌هایی که تقلیل رتبه  پیدا کردند به جای  خود باز می‌گردند و آن‌هایی که بازنشسته می‌شوند با همان حکم خواهند بود ‌و آن هم مشروط بر این که مطمئن باشیم کسورات آن‌ها بعد از تبدیل حکم صندوق بازنشستگی پرداخت شده باشند و چنانچه موارد استثنایی باشد می‌بایست آن‌ها را به صورت خاص پیگیری نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار