چاوشی

تدوین برنامه ششم آئینه عملکرد دولت یازدهم است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تدوین برنامه ششم را آئینه عملکرد واقعی دولت دانست و گفت: تدوین این برنامه معیار قضاوت عمومی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ سید شهاب الدین چاوشی در نشست سیاسی با فرمانداران شهرستان‌های استان تهران همزمان با آغاز هفته دولت گفت: فرمانداران با حضور در میان مردم و تشکیل همایش‌های مردمی نسبت به تقویت پایگاه اجتماعی دولت تدبیر و امید همت گمارند.

وی از فرمانداران خواست زمینه حضور و مشارکت جدی مردم را در خلق حماسه سیاسی بعدی(انتخابات مجلس شورای اسلامی) از هم اکنون برنامه ریزی کنند.

چاوشی گفت: با حضور فعال مردم و مشارکت آنان، دولت در اجرای برنامه و طی مسیر دشواری که در پیش دارد توفیق خواهد یافت
.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران هفته دولت را فرصت مغتنمی برای توجه افکار عمومی به اقدامات در دست اجرای دولت و ارتقاء و افزایش امید و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اصل امانت داری و حفظ حضور مردم را در تعیین سرنوشت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم مؤثر دانست.

وی از فرمانداران استان درخواست کرد: دقت جدی برای مشارکت و ایفای نقش در تدوین برنامه ششم که سند توسعه پنج ساله آینده است، داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تدوین برنامه ششم را آینه عملکرد واقعی دولت دانست و گفت: تدوین این برنامه معیار قضاوت عمومی می‌شود.

چاوشی با اشاره به کوتای آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد، آن را عبرتی برای نسل فعلی و آینده دانست و گفت: هرگاه اجزای حکومت انسجام خود را از دست دادند، بیگانگان برای سلطه بر کشور طمع کردند. امروز هم که دولت مستحضر به رأی و حمایت توده مردم و هدایت و مساعدت‌های ویژه رهبری است، این فرصت را قدر بدانیم و برای انسجام حکومت تلاش کنیم.
وی درباره مهار گروه های خودسر در برخی از شهرستان‌ها که بعضا با انگیزه‌ها و مقاصد خیرخواهانه و اعتقادی جایگاه و اقتدار دولت را خواسته یا ناخواسته تضعیف می‌کنند، نیز خواستار همت ویژه فرمانداران شد.

معاون استاندار در مورد حق قانونی مجلس و موضوع استیضاح گفت:‌یکی از ابزارهای مهم مجلس حق استیضاح وزرا است اما امیدواریم نمایندگان منافع ملی و حفظ یکپارچگی دولت را در شرایط خطیر بر اغراض سیاسی و جناحی برخی از افراد که علاقمندند دولت را ناتوان کنند ترجیح دهند و به خواسته‌های افکار عمومی توجه کنند.

چاوشی به موضوع انتشار گزارشی از پزشکی قانونی که 4 هزار و 55 نفر خودکشی منجر به فوت در یک سال گذشته داشته‌ایم اشاره کرد و افزود:‌ این آمار از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است که اگر درست باشد نگران کننده است چون خودکشی گناه کبیره است و باید به آخر خط رسیده باشند که دست به خودکشی زده‌‌اند.

وی به موضوع بد حجابی در استان هم اشاره کرد و گفت: برخی از افراد با هدف دهن کجی یا به دلیل غفلت و دعوت فضای مجازی به کشف حجاب اقدام می‌کنند که البته باید برخورد شود اما برخورد سلبی و چکشی نتیجه معکوس به دنبال دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار