مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه:

برندسازی مهم‌ترين گام برای صادرات آب معدنی

مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه ايران، برندسازی مناسب را مهم‌ترين گام در زمينه صادرات آب معدنی اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جلالي‌پور در همايش ملي آب معدني با رويکرد تجارت و صادرات با بيان اينکه آب از محورهاي رقابت بين کشورها در آينده است گفت : با توجه به کاهش بازار سوخت فسيلي ، منابع آبي مي‎تواند جايگزين سوخت در رويکردهاي تجاري و صادراتي شود.

مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه ايران، همچنين به زمينه هاي طبيعي موجود در استان چهارمحال تاکيد کرد و گفت: ما بايد تلاش کنيم در دو يا سه سال آينده با برندسازي مناسب بتوانيم محصول آب معدني چهارمحال و بختياري را به دنيا معرفي کنيم .

در اين نشست آقاي امامي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري هم اين استان را برترين مولد آب معدني معرفي کرد و گفت: اين همايش زمينه ساز برندسازي آب معدني چهارمحال و بختياري است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، تجارت ، آب ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار