معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور:

اظهارات نادر‌ان در خصوص دانشگاه پیام نور کذب محض است/ اها‌نت به خانواده دانشگاه پیام نور را نمی‌پذیریم

صبح امروز در جلسه استیضاح وزیر علوم دکتر نادر‌ان نماینده تهران که به عنوان موافق استیضاح صحبت کرد اعلام نمود 13 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور که به علت مشکل انضبا‌طی اخراج شده بودند، مجد‌ا به این دانشگاه برگشتند و برای دانشجویان دختر مشکلاتی ایجاد کردند، این مطلب کذب محض است و نباید برای پیشبرد اهداف خود دیگران را تخریب کنیم.

نجفی برز‌گر معاونت فرهنگی و اجتماعی پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: صبح امروز در جلسه استیضاح وزیر علوم دکتر نادر‌ان نماینده تهران که به عنوان موافق استیضاح صحبت کرد، اعلام نمود 13 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور که به علت مشکل انضبا‌طی اخراج شده بودند مجد‌ا به این دانشگاه برگشتند و برای دانشجویان دختر مشکلاتی ایجاد کردند،این مطلب کذب محض است و نباید برای پیشبرد اهداف خود، دیگران را تخریب کنیم.

 وی گفت: دانشگاه پیام نور هرگز چنین اسا‌تید و چنین دانشجویانی نداشته است و رویکرد این دانشگاه در تمامی دوره‌ها پای بندی به اصول اخلاقی و فرهنگی بوده است و بسیاری از شخصیت‌های مهم کشور و مسئولین در این دانشگاه در جایگاه استاد یا دانشجو تحصیل کرده است.

 وی افزود: این دانشگاه بالغ بر یک ملیون دانشجو دارد و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و علمی آن کارنامه روشنی از عملکرد این دانشگاه بوده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار