مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:

بنزين و نفت گاز يورو 4 سال 95 در سراسر کشور توزيع می‌شود

کاظمی گفت: کلانشهر کشور تا پایان امسال زیر پوشش کامل بنزین و نفت گاز با استاندارد یورو 4 قرار می‌گیرد و با اجرا و تکمیل طرح‌های بنزین‌سازی، اوایل برنامه ششم توسعه در همه شهرهای کشور فرآورده‌های نفتی با استانداردهای روز دنیا توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی این شرکت، با اشاره به ابتکار شرکت ملی پالایش و پخش در سال گذشته مبنی بر ارسال مستقیم بنزین و گازوییل یورو 4 به تهران، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان امسال ارسال مستقیم بنزین یورو 4 در 7-8 شهر کشور عملیاتی شود و این شهرها از سوخت پاک بهره‌مند شوند.

عباس کاظمی با بیان این که هم‌اکنون در کلانشهر مشهد تجهیزات برای ارسال نفت گاز یورو 4 در حال نصب است، گفت: تا پایان امسال بطور حتم پنج کلانشهر کشور زیر پوشش نفت گاز یورو 4 قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، در اوایل برنامه ششم توسعه در همه شهرهای کشور فرآورده‌های نفتی با استانداردهای روز دنیا توزیع خواهد شد.

کاظمی با بیان این که مصرف مایحتاج سالانه مردم معادل 20 میلیون تن است، گفت: وزارت نفت به اندازه 10 برابر این میزان که بخش عمده آن نفت و فرآورده‌های نفتی است، انرژی تولید می‌کند و به مردم تحویل می‌دهد.

وی تصریح کرد: این میزان انرژی علاوه بر دارا بودن استانداردهای لازم، به گونه‌ای ایمن و مستمر به مردم در سراسر کشور تحویل داده می‌شود.

کاظمی با بیان این که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند در اطلاع رسانی به موقع در انعکاس فعالیت‌های این شرکت تاثیر گذار باشند، اظهار کرد: این فعالیت‌ها باید به نحوی به اطلاع مردم برسد که برای آنها مشهود و قابل لمس باشد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت نفت نماینده نظام و حکومت در تولید، تامین و توزیع انرزی است، تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز متعهد است وظایفی را که برای او تعریف شده است، به نحوی مطلوب انجام دهد و مردم باید بدانند سرمایه و مالیاتی که پرداخت می کنند، در چه راهی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنزین ، نفت گاز ، یورو 4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
این خبر ها را زیاد شنیدیم
آخرین اخبار