سمنان/

بهره برداری از 405 پروژه عمرانی در سمنان همزمان با هفته دولت

این پروژه ها در زمینه های مختلف عمرانی، تولیدی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی با هزینه بیش از 920 میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، استاندار سمنان شعار امسال هفته دولت را آرامش و امید بیان کردو از آمادگی بهره برداری از 405 پروژه عمرانی اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.
محمد وکیلی افزود: این پروژه ها در زمینه های مختلف عمرانی، تولیدی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی با هزینه بیش از 920 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی گفت: از این تعداد 78 پروژه ملی استانی، 79 پروژه استانی، 212 از سایر منابع و 35 پروژه با استفاده از تسهیلات در استان سمنان اجرا شده است.
وی افزود: 48 پروژه در سمنان، 115 پروژه در شاهرود، 71 پروژه در دامغان، 51 پروژه در شهرستان گرمسار و بقیه در سایر شهرهای استان سمنان اجرا شده است.
وکیلی با اشاره به وضعیت صنایع و اشتغال در استان سمنان یادآور شد: در حال حاضر 35 درصد از واحدهای این استان زیر ظرفیت فعالیت دارند.
وی گفت: مشکل برخی از این واحدها نقدینگی، برخی صادرات، مسایل کارگری، برخی مربوط به آب و برق و گاز و برخی مسایل مدیریتی و مربوط به مصرف داخلی دارند.
استاندار سمنان با بیان اینکه 10 تا 15 درصد از واحدهای این استان تعطیل هستند گفت: مهمترین تلاش دولت کمک به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و راه اندازی این واحدها است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.