پیش از حضور در جلسه مشترک کفاشیان با کی روش برای تمدید قرارداد؛

کفاشیان: امروز با کی‌روش به توافق می‌رسیم / کی‌روش: به خودم می‌بالم در خدمت هواداران فوتبال ایران باشم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کارلوس کی روش در 90 درصد از موارد قرارداد به توافق رسیده ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان پیش از حضور در جلسه مشترک با کارلوس کی روش برای تمدید قرارداد سرمربی گری فوتبال ایران گفت: بطور کلی با وی به توافق رسیده ایم و در 90 درصد از مفاد قرارداد توافق نظر داریم اما در دیگر موارد، وکلای کی روش در حال فعالیت هستند.

کفاشیان گفت: به احتمال خیلی زیاد امروز با کی روش به توافق نهایی می رسیم و قرارداد امضا می شود.


**کی‌روش: به خودم می‌بالم در خدمت هواداران فوتبال ایران باشم

کارلوس کی روش گفت: به خودم میبالم و افتخار میکنم برای خدمت به هواداران فوتبال ایران اینجا آمدهام اما در عین حال نه من و نه علی کفاشیان وقتی برای تلف کردن نداریم.

سرمربی فوتبال کشورمان پس از ورودش به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین مسئله این است که من اکنون اینجا هستم و به دعوت علی کفاشیان به ایران آمدم.

وی با بیان اینکه جلسه فردا از سوی رییس فدراسیون فوتبال هماهنگ شده است گفت: این امید شخصی من است که مسائل فنی باقی مانده میان ما حل شود و من به همین خاطر اینجا هستم.

کی روش افزود: ما نیامدهایم که وقت همدیگر را تلف کنیم، وقت من و وقت رییس فدراسیون هر دو ارزشمند است و هر دوی ما میخواهیم درباره مسائل مهمی که درباره فوتبال ایران است صحبت و توافق کنیم.

وی گفت: همانطور که قبلاً گفتهام اعتقاد دارم که ما زمان زیاد باارزشی را از دست دادهایم و تا جام ملتهای آسیا فرصت زیادی باقی نمانده است، هم من و هم شما در جریان اردوها و برنامههای حریفانمان قرار گرفتهایم.

وی با بیان اینکه امارات، قطر و بحرین برنامههای مدونی دارند و به همین خاطر باید هر چه سریعتر به یک تصمیم واحد برسیم افزود: در این راستا مهمترین مسئله منافع ایران است.

کیروش با تاکید بر اینکه افتخار میکند در ایران حضور دارد گفت: باز هم تکرار میکنم که من با افتخار اینجا هستم و من به خودم میبالم در خدمت هواداران فوتبال ایران باشم، برای همین مطمئنم هر چقدر میان من و شخص کفاشیان تفاوت نظر و سوء تفاهم باشد آن را حل میکنیم.

وی با تاکید اینکه تکرار میکنم هر آنچه میان من و شخص کفاشیان باشد حل می کنیم افزود: این را هم باید بگویم هیچ کسی بهتر از فدراسیون به منافع ملی ایران در این زمینه اشراف ندارد و به فکر آن نیست، به این ترتیب از دعوتی که از من داشتند تشکر میکنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار